wordless

26 comments
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

26 comments:

  1. assalamualaikum H.J...wah kat mane ni..?

    ReplyDelete
  2. saje la tu tunjuk gmbr nk kasi aku jeles...huh~

    ReplyDelete
  3. ehem3.. semart dik kite ter!~ mno ni dik?

    ReplyDelete
  4. siapalah yg kena buli ambik pic sebatu jauhnya ni...hehe

    ReplyDelete
  5. turki ke weh?

    retis da sampai sne tuuu

    ReplyDelete
  6. ni kat pyramid2 tu ke?ke bukan?huu..

    bestnya bestnyaa..

    lucky you!

    ReplyDelete
  7. jordan. saya ada tengok gambar kawan saya pergi sana. seronoknya pemandangan sana. subhanallah :')

    ReplyDelete
  8. macam dekat tempat orang dulu2 tuh lawan2 kann.
    teringin nak pergi.
    :)

    ReplyDelete
  9. apeke namanya..aku lpe plak..tp slalu mcm dlm citer gladiator kalo xsilap..

    ReplyDelete
  10. lain kali HJ tulis la sikit nama tmpt..

    ReplyDelete
  11. still kt jordan? ap name tmpt ni? cunnn :P

    ReplyDelete
  12. wooo..woo.. dulu pernah kuar kat tv3.. tunjuk tmpat.. pernah berangan nak ke situ gak...

    bestnyerr ko dpt g situ..

    ReplyDelete
  13. wuwuwuwuuu T___T *lap hngus bertakung ats bibir* nk ikotttt

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat rasa pergi situ. rasa mcm masuk buku sejarah pon ada.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia