sabtu yang kosong

29 comments
hari sabtu...korang - korang kat Mesia mesti suka kan..? hari minggu.. boleh cuti..santai - santai dengan family.. lepak - lepak bersama member sambil usha awek.. kah3.. tambah malam ni ada match bolasepak plak..kesian kat wanita, terpaksa buat2 minat bola..

tapi, hari sabtu aku bukan hari cuti.. hari sabtu aku umpama hari isnin kalo kat KL. hari Ahad bagi pantai timur Malaysia. Hari sabtu aku adalah hari untuk ke kuliah. terpaksa pergi walaupun tak rela..

sem ni hanya 20 jam kredit sahaja. nampak macam relek je kan..? tapi, 20 jam amat berat. kalau boleh nak 15 je kan??.. kalau aku ambik 15 maknanya makin lambat la aku nak grad..makin lambat la nak kahwin.. haha

subjek untuk sem ini

**ada 2 subjek lagi untuk hari ni
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

29 comments:

  1. yg lecturer 'ghairo muhaddad' tu maknanya ghano?lecturer bertukar2 ko bukan soghe ko?

    ReplyDelete
  2. Ala. Cuti pun tak mesti boleh buat apa2. Kalau lepas belajar nanti akan bercuti panjang. Rasalah sendiri. Sampai dah naik bosan cuti.

    ReplyDelete
  3. cuti harini tak best, sbb suami akak kena kerja..

    *sempat lagi HJ buat entri sementara tunggu kelas ya..mmg KELASS!

    ReplyDelete
  4. buat la ape y patut k

    duit belambak kn

    ehh

    ReplyDelete
  5. 20 jam kredit untuk satu sem mmg agak berat...tapi kalau sikit2 je kredit tiap sem..mmg lambat la nak habis kan..huhu~

    ReplyDelete
  6. nak kawen cepat nampaknye abam hj.
    haha.
    :P

    ReplyDelete
  7. ahaha..sem ni kaklimah amek 15jam crdt j..jgn jelez..kaklimah byk cuti :P

    ReplyDelete
  8. amboii.. kwin cepatt !
    angau jee nk khwin.. haihh

    ReplyDelete
  9. aku kje kot ary ni...
    so,tak best jgk~

    ReplyDelete
  10. Final sem kah?
    by de way...stadi rajen2 yek...

    ReplyDelete
  11. woooo!padat jer sem ni yew..goodluck tau!

    mlm ni ganu lwn kelate jgk kan? bola oh bola~~

    ReplyDelete
  12. haaaaaaaa..ko balun laaa credit hour byk2...nak kawen cepat kan kan..

    ReplyDelete
  13. asyik pk nak kawen ja... dh cukup ilmu didada ke... hehe... kocek pun kena cukup gak...

    ReplyDelete
  14. owh! bru ku tahu yg sbtu tu mcm isnin.. so cuti khamis jumaat? konfuse bab tu

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum H.J...jgn risau x kawin H.J pejam celik sekejap jer masa berlalu n sampai masa habis juga masa belajar tu sabar jer yer...:)

    ReplyDelete
  16. amboi3x da nk kawin ye ;p
    patut nk cpt abis belajar ~

    ReplyDelete
  17. 20 kredit hour byk tu..yg 16 kredit hour nie pn merangkak nk bwk..

    ReplyDelete
  18. byk jugak tu..
    belajar smpai 5 jam sehari ke mksudnya tu?

    ReplyDelete
  19. awk kena smgt tau.. lau mcm ni bila nak kawen?? hahha copy pate ayt

    ReplyDelete
  20. penah amek 21ja...lek jeee huhuhuhuh

    ReplyDelete
  21. huhu...selamat belajar lah..hahhaha

    ReplyDelete
  22. Kahwin je tahu. Hahaha. Jangan lupa jemput :p

    ReplyDelete
  23. dh lama tak baca tulisan jawi !!

    p/s : a`ah grad bulan 3 ni.. tp tak balik lg la.. sambung lg 2 tahun kt sini.. ;p aaaaaaaa lambat lg la nak kawin ni.. kih3 ;p

    ReplyDelete
  24. cuti pun xmcm cuti.. kerja ada. tp malas.. haha

    ReplyDelete
  25. 20 jam krdit berat woooo....
    ak nyer slalu 20 lbih.. terasa kot..

    ReplyDelete
  26. ok gak 20jam tu..dpt akk g kndri khwn kamu nnt.errrr

    ReplyDelete
  27. aku 18.5 jam pon tcungap2 daa..huhu

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia