Minta Maaf Semua

36 comments
first sekali nak mintak maaf kat sorang tu. maaf bebanyak. tak tahu dia terasa plak dengan komen aku. komen kat entry dia yang dia sedang bercinta dengan seorang blogger. sory ye kalo tersentap. dan jenis aku kot..suka main - main.. tak de niat yang serius..

yang kedua... aku nak mintak maaf juga kepada mana - mana blogger jika ada kat entry dia komen aku yang dia rasa tak sedap hati. mungkin dia sempat padam sebelum publish.. yang tu ok la.. tapi mungkin yang stail publish terus..tak ada penapisan dari dia.. jadi, orang lain boleh nampak komen aku yang buruk tu..

yang ketiga.. entry aku pasal ni la.. nak minta maaf.. aku bukan Nabi.. jauh sekali bukan malaikat yang maksum daripada dosa dan noda. Akhir kalam.. maafkan aku. aku bukan mamat paparazzi..jauh sesekali
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

36 comments:

  1. xpe. di maafkan.

    nak mintak maaf jugk

    ;)

    ReplyDelete
  2. akak ok je dgn komen2 awak..
    akak tau..awak suke melawok!

    lgpun mmg takleh amik hati sgt bila kita blogging ni. komen kan spontan.. ^__^

    ReplyDelete
  3. takdok terasa gapo pun..
    komen HJ biaso2 jah..=)

    ReplyDelete
  4. kne ati2 takot org terasa dgn kata kite..

    ReplyDelete
  5. ala. melawak2 ja kot. dia pn memain ja tu kot. ;)

    ReplyDelete
  6. biasa la kite ni komen kadang2 sekadar nk bergurau tp org anggap lain..xpe,harap2 si dia tu maafkan awak..ada gak terbaca komen awak2 kt n3 dia..puji sikap awak minta maaf secara terbuka ni..:)

    ReplyDelete
  7. sye maafkn awak hehe =D
    xpe la saling bermaafan itu prlu..
    kdgkala kte lakukan sesuatu yg kte tdk sedar buat org terasa kan~~
    ske komen pd sye ;p

    ReplyDelete
  8. dang ok je ngn komen HJ...
    memang sentiasa menantikan HJ komen..
    bermakna HJ sentiasa blogwalking kat blogger2 hijau mcm dang ni..

    heheeh



    peace

    ReplyDelete
  9. tak pernah terasa pun ngan HJ la..jgn risau. ala..akak pun kadang2 ada gak komen buat org terasa hati kot.huhu

    ReplyDelete
  10. lorh,ade jgk yg mcm tu...
    aku cm taw je sape ni...
    xpela HJ,aku suke komen kau kt setiap entry aku..hehe

    ReplyDelete
  11. tah...takat ni xde la rasa apa dengan komen HJ, tapi kalau ada kat depan teringin gak nak sekeh.. buleh?

    he he he

    ReplyDelete
  12. bese la tu.. kdg2 kita tak sedar kan.. aku pn mnx maaf gak kl ade2 terkasar bhsa etc.. =)

    ReplyDelete
  13. alahaii adik die terrrr..
    ilek laa..human never escape from doing mistakes :) so..xdop hal ehh

    ReplyDelete
  14. anda di maafkan.. hehe..

    minta maaf juga..
    :0

    ReplyDelete
  15. nak terasa gak ah.
    boleh?
    nanti buad entry lagi 1.
    link kan ke blog chemay tau?
    allalala~
    :P

    *gurau je
    :)

    ReplyDelete
  16. sape la yang sentap dengan kau tu kan


    entah2 die nga senyum bace entry ni

    ko yang terlebih rasa bersalah sngt

    die okey je kot=)

    ReplyDelete
  17. hahaha.. sape yg terasa dgn abg botak bolat ni ? sape ? sape ? meh nk tombokkk..

    org melwak la tuh,takpun tegur.. sbb over sgt..

    shilek ahh.. asam garam blogging kan?

    ReplyDelete
  18. duh duh duh.. kenapa kamu~~

    takpe2.. dimaafkan.. eh? hehhee

    ReplyDelete
  19. Rileks sudah... Ok jerkk kalo ko komen..ayat tu gurau kasar... :-)

    ReplyDelete
  20. erkk..sape yg sentap tu..
    takpe2..dia tak tahu kot HJ suka melawok..lepas nie klu komen entri dia kena hati2 la..klu komen entri blogger lain takpe..hahhaa..berat sebelah pulak..ngeh3x

    ReplyDelete
  21. akak pun nak minta maaf jugak kalau ada salah silap :)

    hope org itu tak amik hati sangat dan dapat maafkan awak...

    ReplyDelete
  22. kdg2 bg kita oke, bg org lain xoke kan...lps ni watch out!

    ReplyDelete
  23. ok.aku maapkan.haha chill suda

    ReplyDelete
  24. ermm susah gk ek,,kdg2 niat kita nk bergurau ja,,tp disalah ertikan,,takpelah dah mintak maaf tu kan,,jgn stress k

    ReplyDelete
  25. nyanyi sket lgu maafkan kamu jamal abdillah tu..haha..

    ReplyDelete
  26. assalamualaikum H.J...pada yg terasa tu maafkn la H.J ni mungkin dia x sedar kot apa yg dia tulis tu...boleh jadikn ingatan selalu ni...:)

    ReplyDelete
  27. Biasa la tu.. Sedangkn ludah lg tergigit.. Eh tb2... Inikan masalah jejari yg menaip kn kn??

    ReplyDelete
  28. 0-0 ye...selamat hari raya...

    ReplyDelete
  29. haha kau kn suke melawak.dun be sad.
    chill bro :)

    ReplyDelete
  30. sbb kadang2 memang ada yg sensitip sikit kan HJ...

    ReplyDelete
  31. sy maafkan..

    mnta maaf gak eh sbb dh laaaaaama xdtg cni.. :(

    ReplyDelete
  32. Xde apa nak dimaafkan....

    tapi minta maaf lew jugak klu ada yang anda terasa...

    ReplyDelete
  33. biasa lah dik
    lain org lain caranya
    cuma kita kena sentiasa berhati2
    adakalanya org boleh terima lawak kita dan adakalanya x boleh

    soo pandai2 lah kita ;)
    sblm post komen baca sekali lagi , ok ke tak .. ekekek
    akak selalu buat macam tuu

    sbb x semua org boleh terima kejujuran kita utk mengomen ..

    ReplyDelete
  34. err..ada yang terasa ke? sebab tu lah kena sentiasa berhati-hati. terlajak perahu boleh diundur. terlajak kata? pandai-pandai sambung la kan. sy pon nak mintak maaf gk kalau ade pape terasa taw. peace yaww. :)

    ReplyDelete
  35. sy okey saja komen2 awk tu..nk ambik hati pun, takda faedah jgk sbb xdpt nk ketok, jaoh sgt haha

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia