Skip to main content

"Let Us Capture Ur Beautifull Memories"

Seminggu untuk satu entry mungkin sesuai untuk student sepenuh masa macam aku kan..? Jadi, tak de la orang cakap aku mengkhianati amanah ibu bapa. Ibu bapa ingat kita pergi belajar jauh-jauh memang study kaw - kaw tiap hari. Tapi, rupa - rupanya tiap - tiap hari dok mengadap blog je.. Padehal dok layan anime je. Haha

Dari jauh aku nak mengucap tahniah buat sahabat aku yang dulunya slim tapi sekarang sedikit chubby sebab sudah berjaya dalam bidang yang dia impikan. Dari zero kepada hero. Tagline nampak familiar je kan..? Tahniah kepada Azizi Azahazuhari kerana sudah berjaya dalam bidang photography nya. Sekarang mesti dia sibuk dengan job sini dan sana.. Tambah - tambah musim cuti sekolah.

Kalau dulu, dia femes je dengan blog NESLOO. Tapi sekarang mungkin dia sedikit busy dengan job - job sebagai jurufoto. Terpaksa bergegas ke hulur ke hilir. Tak cukup lagi dengan hulu dan hilir dia ke utara dan ke selatan. Semuanya adalah demi sebutir beras untuk mengalas perut bagi meneruskan kehidupan. Hidup biar mudah, tapi tak menyusahkan orang lain.

Jadi, sesiapa yang nak mendapatkan perkhidmatan dia, sila hubungi beliau di facebooknya yang bernama Mohamad Azizi Azahazuhari. Semua gambar dia boleh ambil. Gambar konvo la, gambar wedding la, gambar berkhatan la, gambar makanan la dan gambar - gambar yang dikategorikan sebagai baik dan sejuk mata memandang. Gambar duck face aku tak sure pula dia ambil ke tak. Yang tu kena tanya bigboss sendiri.

Aku bukan nak promote apa sebab blog aku bukannya ada traffic yang tinggi. Sekadar tempat melepaskan gian je. Cuma ini adalah basic tactical untuk mendapatkan perkhidmatan yang luar biasa daripada abang azizi. Mungkin dia boleh bagi diskaun yang 'luar biasa' bila tiba masa untuk ikatan jodoh aku dengan si dia. Nak tahu lebih lanjut tengok je gambar yang abang zi dah buat kat bawah ni.


**minta abang zi jangan terkesima dengan ayat - ayat saya kat atas tu.. :D

Comments

  1. HJ dh tempah belum ? kehkeh bila lagi

    ReplyDelete
  2. Tahniah utk jiji!

    Tahniah utk HJ jugak, jgn lama2 kawan FA tu..nnti basi! ^__^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum H.J...semoga sentiasa berjaya...:)

    ReplyDelete
  4. aq tumpang bangga ngan ustak jiji..
    i'll make sure nanti aku nak tmph dia gop...

    ReplyDelete
  5. lorhhh , jurufoto rupanyaa..patut la gambar2 dia dlm intagram cantik2.. :)

    ReplyDelete
  6. wah..photographer..ye..sy mengagumi "gmbr2 y cntik2" y diambil oleh photographer2 y hebat..huhu..xD

    ReplyDelete
  7. wah..photographer..ye..sy mengagumi "gmbr2 y cntik2" y diambil oleh photographer2 y hebat..huhu..xD

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

Selamat Tahun Baru 2014

Entry pertama untuk tahun 2014. Tahun baru tidak ada makna buat student yang berkesedudukan dengan final exam pada 1 January. Tarikh satu January tidak penting. Apa yang penting adalah menghitung tarikh untuk last paper. Setiap malam dan setiap hari menghitung detik last paper. Stress menghambat.  Memaksa otak untuk berpenat lelah. Memerah otak, mengembangkan kapasiti simpanan dan bersiap sedia untuk dimuntahkan pada esok hari. Kekadang bila fikir pasal study, akan ada satu perasaan yang menghasut jiwa untuk merasakan yang alam study ni penuh dengan tekanan. Berasa yang alam study ni satu alam yang penuh dengan stress dan ingin cepat - cepat masuk ke alam pekerjaan. Sedangkan dalam masa yang sama, orang - orang yang berada dalam alam pekerjaan merasakan yang mereka merasa indah dan seronok bila berada dalam alam pengajian. sama ada alam persekolahan mahupun alam universiti. Nampak di situ? Manusia tak pernah merasa bersyukur. Tak pernah merasa cukup. Haha. Bagi student yang ci

CERAMAH PERDANA USTAZ AZHAR IDRUS 21 OGOS INI!!

Sesiapa yang ada masa dan kesihatan tubuh badan, jemputlah datang ke ceramah Ustaz Azhar Idrus. Dalam poster dah bagitau dan sudah pesan supaya bawa alas dan lapik duduk awal - awal sebab tempat duduk biasanya akan tidak mencukupi. Bawak sejadah lagi sedap, macam tempat duduk ala - ala VIP gitu. **Luangkan masa untuk ilmu, insyaAllah berguna dunia dan akhirat.

Emirates Cup : Kalah Tipis Dengan Monaco 0 - 1

Kalau semalam punya entry bukan kemain lagi gembira sebab Arsenal menang besar dengan Benfica. Tu cerita semalam, tapi nampak gayanya hari ni kena sedih sikit sebab Arsenal kalah tipis dengan AS Monaco. Sebab tu orang - orang tua kata, jangan nak beriya sangat masa kita tengah berada dekat atas, kerana ada masanya kita akan berada di bawah. Macam roda la kalau nak contoh yang lebih tepat lagi. Kalau roda kecik, dia rotate cepat sikit. Duduk dekat atas cepat, dekat bawah pun cepat.