Skip to main content

Midfiled Injured

Assalamualaikum semua. Harap yg membaca blog ubibadok ni sihat-sihat je. Maklum la..kalo time sihat ni, orang tak ingat pom macam mana nak menghayati nikmat sihat ni. Time sihat tak ingat diri dok bersuka ria. Tapi, tunggula time sakit, time kena penyakit, time tu la orang akan mengeluh betapa nikmatnya sihat ini. Korang kalo boleh tanya diri korang sendiri la sebab tak mungkin ada di antara pembaca-pembaca ni tak pernah pom mengalami sakit. Ehehe

 nampak sihat je kan??ehehe

Itu sebagai madah bicara untuk permbuka kata. Aku skang ni nak citer pasal persiapan kita mengahadapo Emirates Cup hari ni. Dalam web Arsenal yang aku selak pagi tadi, terdapat  beberapa pemain star yang takkan bermain untuk game petang ni waktu Britain. Harap korang yang ada niat untuk tengok match petang ni harap jangan batalkan niat korang tu gara-gara pemain bintang tak beraksi.

 depan wartawan je ceria...

Tak ramai pom yang tak akan beraksi petang ni. Korang paham baik-baik ayat aku tu. Tak ramai pom pemain bintang yang tak akan bermain petang ni. Antara pemain yang boleh dikatakan senior dan bakal tak beraksi malam ni adalah Song, Diaby, Fabregas dan jugak senior tapi muda lagi, Denilson. 4 pemain ini adalah pemain tengah Arsenal buat skang ni. Diorang cam pemain tengah tetap la. Haha. Tapi, sayang diorang ni tak bermain untuk match menentang Ac Milan kerana mengalami kecederaan.

 maskulin yg frust...ehehe

Diorang ni cedera tak berapa teruk pom. Takpom saje je alasan nak lari dari bermain di Emirates Cup. Takpom diorang ada komplot dengan pemain-pemain junior untuk memberi peluang kepada Lansbury dan kawan-kawannnya untuk bermain. Cuma Fabregas je yang masih dalam tempoh berehat. Nak menenang fikiran katanya. Haha. Jadi, korang boleh tengok la malam ni ataupun petang ni kat Stadium Emirates tu pemain tua yang ada cuma Samir Nasri, Andrei Arshavin dan jugak Eboue. Haha. Korang jangan gelak ye bila terbayang muka Eboue tu.

pemain kontroversi..eehhe


Tu pemain midfield yang tak akan bermain. Ada lagi pemain-pemain star kita yang tak dapat beraksi. Robin Van Persi dan Nicklas Bendtner adalah pemain yang aku maksudkan itu. Ehehe.. Robin van Persie ni sama la dengan Fabregas. Dia pom tengah bercuti. Aku tak tahu la ape projek Van Persie ni, Harap jangan dok merogol orang merata-tara lah.Haha. Nanti jadi kes mahkamah pulak. Van Persie dan Fabregas ni akan kembali ke kem Arsenal selepas match friendly dengan kelab Legia Warshaw. Maknanya. Diorang ni terlepas semua match friendly. Mungkin Wenger menganggap match friendly kali ni tak de saingan, sebab tu dia tak memasukkan pemain-pemain star untuk bermain. Haha.

Katanya pergi bercuti..ehehe..tak tau la tu

Song, Denilson dan Diaby akan cergas kembali untuk minggu depan. Yang parah sikit pom tentang Bendtner. Bukan parah apa pom. Cuma tak tahu bila je dia akan sembuh dari masalah groin dia tu. Haha. Korang semua jangan panik la...Aku blah dlu k....

Comments

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google