Skip to main content

Gosip Bola Sepak utk Hari Ini..25/3

Disini ubi ada melihat surat khabar yg telah mengeluarkan gosip2 berkaitan perpindahan pemain di arena bola sepak eropah ini. JAdi, ubi translate la sekadar yg termampu...ok..

Gosip dari paper hari ini :

1. Pemain dari Bayern Munich yg sebelom ini terdengar desas desus yg dia akan pergi ke Chelsea mengatakan yg dia tidak mungkin akan ke kelab EPL di Lomdon kerana isterinya tidak menyukai cuaca di sana. Dikatakan Ribery memasang niat untuk berhijrah ke kelab Sepanyol.
(The Sun).

2. Pengurus Manchester City dikatakan ingin mendapat penyerang Palermo Edinson Cavani.
(DAily MAil)

3.Palermo walaubagaimanapun didakwa ingin telah menyediakan bidaan bg mendapat pemain sayap Blackburn Morten Gamst Pedersen. MAnakala, Blackburn pula ingin mendapatkan khidmat pemain midfiled Mark Bresciano.
(The Sun)

4. Pemain sayap Liverpool yg baru je memecah rekod menjaringkan gol buat buat Liverpool dikatakan bersedia untuk berpindah ke kelab Spartak Moscow secara pinjaman dalam menyelamatkan mimpinya untuk mendapat tempat di World Cup.
(DAily MAil)

5. MAchester juga dikhabarkan dalam perbincangan dengan Grenoble untuk mendapatkan pemain bawah 21 perancis ini bagi musim panas iaitu Sofiane Feghouli. Sofiane Feghouli akan tamat kontrak akhir musim ini.
(The Sun)

6. Boss Stoke City, Tony Pulis nampaknya bersungguh2 bagi mendapatkan khidmat pemain Totenham Jamie O'Hara yg sekarang ni dipinjam ke Portsmouth.
(The Mirror)

7. Bos Birmingham dilaporkan akan mendapatkan penjaga gol dari kelab Notts County iaitu Kasper Schmeiche sekiranya dia tidak berjaya mendapatkan Joe HArt secara pinjaman.
(The Sun)

8. Bos Birmingham, Mc Leish juga mendedahkan yg Birmingham sekarang ni tengah berunding dengan penyerang Rangers Kris Boyd tetapi, pemain Scotland ini juga tengah berunding dengan kelab lain. Takde peluang la tu..Hahaha..
(The Times)

9. BEkas Boss Chelsea, Glenn Hoddle dikatakan akan menggantikan tempat Zola bagi pengutus West HAm secara dramatik.
(The Mirror)

10. Hughes digosipkan yg dia juga termasuk senarai pendek 3 orang yg akan menjadi jurulatih Ivory Coast untuk World Cup musim panas ni.
(The Guardian)

11. Striker Arsenal, Nicklas Bendtner dilaporkan tidak akan bermain menentang Birmingham Sabtu ini kerana kecederaan yg dialaminya semasa menentang West HAm minggu lepas.
(The Mirror)

12. Sol CAmpbell mengingatkan team mates dia yg diorang kena ingat yg Arsenak bukan bermain untuk permainan cantik je, tapi untuk menang perlawanan.
(Daily Star)

OK..sekian la dulu setakat ni... ada banyak lagi, tapi ubi tinggal la yg tak berapa penting. Lagipun semua ni gosip je, takleh nk buat serius sebab mungkin paper Eropah ni saje je nk buat mimik nk suh laku jualan akhbar dia. HAhaha.. OK. jumpa lagi ye..au revoir..©

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Tahun Baru 2014

Entry pertama untuk tahun 2014. Tahun baru tidak ada makna buat student yang berkesedudukan dengan final exam pada 1 January. Tarikh satu January tidak penting. Apa yang penting adalah menghitung tarikh untuk last paper. Setiap malam dan setiap hari menghitung detik last paper. Stress menghambat.  Memaksa otak untuk berpenat lelah. Memerah otak, mengembangkan kapasiti simpanan dan bersiap sedia untuk dimuntahkan pada esok hari. Kekadang bila fikir pasal study, akan ada satu perasaan yang menghasut jiwa untuk merasakan yang alam study ni penuh dengan tekanan. Berasa yang alam study ni satu alam yang penuh dengan stress dan ingin cepat - cepat masuk ke alam pekerjaan. Sedangkan dalam masa yang sama, orang - orang yang berada dalam alam pekerjaan merasakan yang mereka merasa indah dan seronok bila berada dalam alam pengajian. sama ada alam persekolahan mahupun alam universiti. Nampak di situ? Manusia tak pernah merasa bersyukur. Tak pernah merasa cukup. Haha. Bagi student yang ci

CERAMAH PERDANA USTAZ AZHAR IDRUS 21 OGOS INI!!

Sesiapa yang ada masa dan kesihatan tubuh badan, jemputlah datang ke ceramah Ustaz Azhar Idrus. Dalam poster dah bagitau dan sudah pesan supaya bawa alas dan lapik duduk awal - awal sebab tempat duduk biasanya akan tidak mencukupi. Bawak sejadah lagi sedap, macam tempat duduk ala - ala VIP gitu. **Luangkan masa untuk ilmu, insyaAllah berguna dunia dan akhirat.

Emirates Cup : Kalah Tipis Dengan Monaco 0 - 1

Kalau semalam punya entry bukan kemain lagi gembira sebab Arsenal menang besar dengan Benfica. Tu cerita semalam, tapi nampak gayanya hari ni kena sedih sikit sebab Arsenal kalah tipis dengan AS Monaco. Sebab tu orang - orang tua kata, jangan nak beriya sangat masa kita tengah berada dekat atas, kerana ada masanya kita akan berada di bawah. Macam roda la kalau nak contoh yang lebih tepat lagi. Kalau roda kecik, dia rotate cepat sikit. Duduk dekat atas cepat, dekat bawah pun cepat.