Skip to main content

terima kasih BEN

pepagi lagi aku dah bukak leptop...bukannya bukak...memang laptop aku tak tutup pom. so, aku pom try bukak blog aku sendiri...ni tak..asyik bukak dashboard je..

bukak tu...loading la jugak..maklum la..bb capacity 1.5 gb je..tu pom siap blh donlod muvi..aku scroll blog aku kebawah..tengok2 smntara hbs loading.. pastu sampai kat follower..aku tengok sorang-sorang follower aku.. ramai cikaro je..haha.. aku tekan utk lepak kat blog diorang..lepas tu...

aku tengok ada nama maskulin di tengah2 cikaro yang ramai...haha..ben ashaari.. apa lagi.. memang perasaan teruja habis..muka tak basuh lg, tp dah teruja...apa pasal aku blh tak perasan.. bg aku, ini sudah macam penghargaan bila blog otai follow blog amatur ni..hehe



tp, tak bermaksud aku berterima kasih kepada bro ben je...follower2 lain pom macam tu jugak. cakap macam aku dah otai kan??ada gak yg sudi memollowkan dirinya utk blog aku..

p/s : terima kasih bro ben.. aku minat ben walaupun aku lelaki...

Comments

  1. terima kaseh kpd aku jugak....hehe

    ReplyDelete
  2. ehehe tahniah2,eh g basuh muke dulu pegi (ayat perintah) :p

    ReplyDelete
  3. basuh muka dulu la..tak sempat2..haha~

    btw,tahniah..

    ReplyDelete
  4. muka x basuh, tehea lg... gg x gosok tu... hayooooo....

    ReplyDelete
  5. same2..
    =D

    bro ben x follow aku pon
    =.=''
    huhu

    ReplyDelete
  6. :) lama² jadi otai lah tu....hehehehe

    selamat berjaya ye

    ReplyDelete
  7. woww! ben ashaari tu...tahniah bro! haha...baju ben ashaari dah beli ke bro..

    ReplyDelete
  8. otai x otai .. amatur x amatur janji kita happy blogging kan :))

    ReplyDelete
  9. mantap demo lening..kawe tupe hepi...jenge seghik berbelog...

    ReplyDelete
  10. hee .untung la BEN follow :)

    ReplyDelete
  11. tahniah ubi................

    ReplyDelete
  12. bukan semua ben follow tue.. tahniah2

    ReplyDelete
  13. slm...tahniah mcm tu lah yg mama rasa bila otai blogger Ben Ashaari jadi follower mama dulu suka giler rasanya...x sangkakn blogger mcm ben ashaari sanggup jadi follower blogger2 yg baru mcm kita ni...:)

    ReplyDelete
  14. best eh blog ben? tak penah try bce nanti nk try lah. :)

    ReplyDelete
  15. ahahaha...ingat pmpuan je minat ben ke...hehehe

    ReplyDelete
  16. wahhhh..abe ketul2 follow dia..cayalahhh..

    ReplyDelete
  17. terbaek..
    tahniah.. :)
    bro ben pun foloow dang gak..
    memang teruja.. hahha


    peace

    ReplyDelete
  18. salam H.J
    he he, akak faham perasaan HJ camna. :).akak pun dulu tak terperasan Bro BEN sudi mem follow blog picisan akak.

    ReplyDelete
  19. waa bes lah blogger pemes datang follow

    ReplyDelete
  20. gembira jugak bile otai dtg ke blog kite kan

    ReplyDelete
  21. tak ucap kt saya?hihi

    nak jgkkkk! :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google