Skip to main content

SeperTi Yg dijadualkan...












Robin VAn persie yg cedera buku lalinya dilaporkan mengalami proses pemulihan seperti yg dijadualkan oleh staf2 perubatan, iaitu selama 4/5 bukan dari tarikh dia injurt.Ini bermakna yg Persie mungin akan sembuh dalam bulan April nanti. Korang jangan risau, Persie akan sembuh je. Tak sakit2 selama2nya.

Persie yg cedera buku lalinya ketika bermain dengan BElanda menentang Italy yg mana keputusan perlawanan itu berkesudahan dengan seri. Nasib Van Persie malang betol, dan automatinya memalangkan nasib Arsenal. Haha,,ta pe, Persie, buan o yg mintak semua tu. Kemungkinan Persie akan tampil dalam Champion LEague, itu pun kalau Arsenal dapat mara dengan jayanya.


Untuk match menentang Liverpool nanti, Walcott berharap yg rakan2 pasukannya dapat membaiki kelemahan dan kesilapan semasa menentang Chelsea Ahad ini diubah dan dibaiki supaya tidak lagi kalah. Arsenal, kalo ko kalah yg match ni, 3 kali berturut2 ko kalah. JAdi, uplah sikit. KEsian at fan yg habis tiket beli tiket untuk sokong team The Gunners. JAngan jadi zalim ye terhadap fan2. Semua orang tahu yg Arsenal mampu melaukan kalo bermain cam yg lwn Chelsea tapi, kena banyak shot dah juga ketajaman penyerang tu diserlahkan lagi. Dan tidak lupa juga kepada bek Arsenal yg mudah sangat tertewas jika counter attack dilakukan oleh pihak lawan. Takkan ta leh nk baiki dan kaji kesalahan time lawan Chelsea dan Man U.??

YG aku bengang adalah nga bAllack. Kuat sangat dia dok kata at Wenger sekanrang ni, dia kata yg Wenger ni adalah seorang yg kalah dan team dia tu tak patut pom nk menang. Ballac ni rasa dia dah terror r tu. Aku anti menang kalo orang cakap macam tu. Dia tak tahu yg Wenger ni dan bersungguh da nk suh team Arsenal menang. Senang2 je dia cakap yg Arsenal ni tak ptut menang liga BPL. KO ni berlagak sangat Ballack. Dah la dia cakap yg Arsenal ni main taktik yg sama time lawan Man U dan diorand dah dapat baca takti Arsenal ni. Sedap r mulut dia sbb dia menang mlm tu. Kalo kalah, konfirm tak cakap macam tu. Aku jamin. Ballack, ada masa Arsenal akan balas team ko dengan teruk. HAha..ingat tu..dendam Arsenal.

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Tahun Baru 2014

Entry pertama untuk tahun 2014. Tahun baru tidak ada makna buat student yang berkesedudukan dengan final exam pada 1 January. Tarikh satu January tidak penting. Apa yang penting adalah menghitung tarikh untuk last paper. Setiap malam dan setiap hari menghitung detik last paper. Stress menghambat.  Memaksa otak untuk berpenat lelah. Memerah otak, mengembangkan kapasiti simpanan dan bersiap sedia untuk dimuntahkan pada esok hari. Kekadang bila fikir pasal study, akan ada satu perasaan yang menghasut jiwa untuk merasakan yang alam study ni penuh dengan tekanan. Berasa yang alam study ni satu alam yang penuh dengan stress dan ingin cepat - cepat masuk ke alam pekerjaan. Sedangkan dalam masa yang sama, orang - orang yang berada dalam alam pekerjaan merasakan yang mereka merasa indah dan seronok bila berada dalam alam pengajian. sama ada alam persekolahan mahupun alam universiti. Nampak di situ? Manusia tak pernah merasa bersyukur. Tak pernah merasa cukup. Haha. Bagi student yang ci

CERAMAH PERDANA USTAZ AZHAR IDRUS 21 OGOS INI!!

Sesiapa yang ada masa dan kesihatan tubuh badan, jemputlah datang ke ceramah Ustaz Azhar Idrus. Dalam poster dah bagitau dan sudah pesan supaya bawa alas dan lapik duduk awal - awal sebab tempat duduk biasanya akan tidak mencukupi. Bawak sejadah lagi sedap, macam tempat duduk ala - ala VIP gitu. **Luangkan masa untuk ilmu, insyaAllah berguna dunia dan akhirat.

Emirates Cup : Kalah Tipis Dengan Monaco 0 - 1

Kalau semalam punya entry bukan kemain lagi gembira sebab Arsenal menang besar dengan Benfica. Tu cerita semalam, tapi nampak gayanya hari ni kena sedih sikit sebab Arsenal kalah tipis dengan AS Monaco. Sebab tu orang - orang tua kata, jangan nak beriya sangat masa kita tengah berada dekat atas, kerana ada masanya kita akan berada di bawah. Macam roda la kalau nak contoh yang lebih tepat lagi. Kalau roda kecik, dia rotate cepat sikit. Duduk dekat atas cepat, dekat bawah pun cepat.