Cara Bisnes di Instagram

4 comments
[STICKY POST] Scroll bawah untuk entry terbaru.

Ada tak sesiapa kat sini yang ada kenalan atau pun kawan dia yang buat bisnes online dengan menggunakan instagram? Atau pun ada kawan yang ingin berbisnes secara atas talian tapi belum jelas langkah dan cara untuk memasarkan barangan mereka kepada para pembeli? Ataupun kawan yang baru nak berkecimpung dalam dunia bisnes secara online? Atau pun kawan yang ada produk tapi tak tahu nak jual macam mana? Ada ke?

Sekarang ni, sudah ramai yang menceburkan diri dalam bidang bisnes online menjadikan instagram sebagai platform untuk mengiklan barangan mereka dan menjadi medium perantara antara dia dan juga pelanggan. Instagram adalah suatu jenis media sosial yang pada hemat saya begitu efisyen untuk memasarkan produk dan barangan disebabkan penggunaannya adalah percuma.

Cuma, yang menjadi masalah adalah cara dan langkah yang betul perlu diambil untuk memastikan para follower kita itu adalah betul - betul orang yang berminat dengan produk kita? Kalau tidak, ianya akan menjadi masalah. Kenapa? Sebab, tak kira kita promote macam mana pun produk kita, kalau orang tu langsung tak berminat, memang kita tak akan dapat buat jualan kan??

Berminat dan ingin menceburkan diri dalam bidang bisnes? Ingin berjinak - jinak dengan bisnes online? Ingin mencari pendapatan sampingan untuk keluarga dan juga diri sendiri? Ada produk tapi tak tahu nak jual macam mana? Boleh klik LINK ini untuk tahu bagaimana langkah dan cara menjual barangan anda di Instagram. Serius, tak rugi. Ianya adalah suatu ilmu. Anda dapat, boleh terus praktikal dan ajar pula kawan - kawan dan sedara mara anda.

Boleh Klik Gambar Ini Atau Link Di Bawah Untuk Lebih Jelas Ttg Ilmu Manipulasi Instagram


** Tak rugi untuk melabur dalam mencari ilmu. Hendak buat sesuatu kena ada ilmu, baru semuanya dapat berjalan dengan lancar dan juga smooth. Letak ilmu terlebih dahulu sebelum mengamalkan sesuatu. Prinsip ni memang ada dalam Islam yang mana untuk beribadah, ilmu adalah kepala. Kena ada ilmu baru boleh jalan segala amal ibadah perbuatan kita. Sama macam bisnes, ada ilmu insyaAllah bisnes boleh pergi lebih jauh.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. betul, setakat follower byk tak menjamin bisnes kencang. Kena cari cara dapatkan follower berkualiti (org yg mmg minat beli).

    ReplyDelete
  2. eh, HJ dah balik Malaysia ya. Baru nampak kat profile atas. Moga cpt2 berenti tanam anggur..Insya Allah ada rezeki tu.

    ReplyDelete
  3. haah betoi2 skg ni online sellers ramai gila. aku slh sorang online shoppers yg agak tegar ikiki =D

    ReplyDelete
  4. http://iium-blogger.blogspot.com/ ingat lagi x ?

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia