spontan khamis

30 comments
lelaki tidak akan menjadi sebenar-benar lelaki jika lelaki itu tidak bersukan..boleh terima?haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

30 comments:

  1. setuju! haha

    tp tlmpau aktif pon ssh jga.. huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..ye ke?kalau saya buat spontan khamis dgn"ketawa tidak akan menjadi menjadi sebenar-benar ketawa jika tidak nampak anak tekak..boleh terima?haha

    ReplyDelete
  3. ye la. terima je la kang ko kecik ati plak. hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha .. alamakk yer ke ? oh NO ! :p

    ReplyDelete
  5. wah.....naseb baek org itu bersukan....hehehe...

    ReplyDelete
  6. hahaaaaa...yang aooowwww tu memang tak bersukan tapi bersolek :)

    ReplyDelete
  7. mmmm....kaki bangku, lelaki kurang hebat maknanya

    ReplyDelete
  8. Tak boleh terima..hahaaa
    Sbb suami akak dah lama tak bersukan..busy kerja.

    Zaman bljr & single bolehla aktif mcm2 kan..

    ReplyDelete
  9. separa benar. lelaki yang bersukan ni sihat. ;)

    ReplyDelete
  10. banyak bersukan boleh buang masa tu....

    ReplyDelete
  11. at least boleh la main futsal.
    ko guano?

    aku ado sore saem..memang tak pernah bersukan, sekali ajok main futsal, ngan team sendiri pun dio peteh.
    heeheh.

    peteh ganung peteh!

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum H.J...boleh ke mcm tu kalau ramai lelaki yg x bersukan bukan lelaki la ye...hehehheeee...:)

    ReplyDelete
  13. yeke? so klu tak bersukan jad lelaki lembut ek~~ huhuhu.. fakta or auta nie H.J ? ;p

    ReplyDelete
  14. yeke? so klu tak bersukan jad lelaki lembut ek~~ huhuhu.. fakta or auta nie H.J ? ;p

    ReplyDelete
  15. lelaki bila tak bersukan.
    akan menjadi boyot gendut boroi dan sebagainyaa.
    ehemmm

    ReplyDelete
  16. klu main guli kira bersukan x? hahahaha

    ReplyDelete
  17. ahh.
    taksukeee taksukee lagi bersukan.
    t ketiak bacin.

    haha

    ReplyDelete
  18. bf aku bersukan ngan kick boxing, on PS3

    sekian

    ReplyDelete
  19. ye ke ye ke. ko try yg mana. ko slah taktik tu tak jadi.

    ReplyDelete
  20. haha mmg kena sgt la. nasib baik bf wa brsukan. badan tough gituu <3 muehehe

    ReplyDelete
  21. oh yeahh. lagi satu, kalau lelaki tak minat bola terasa pelik jugak. hehe.

    ReplyDelete
  22. agak pelik kalo lelaki x bersukan..~ hee

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia