BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU

14 comments
ingin join? klik gambar kat atas ni
rasa-rasa aku dah terlewat dah nk sertai segmen ben ni... pagi2 senin sedap tido je kan..? apa-apa pom, sape nak kritik blog aku..kritik la..aku blogger baru..sape2 yang nak guna bahasa macam mana pom...lantakla..janji aku paham..bahasa kesat ke....sembelit ke...cair ke... aku terima seadanya..bahasa melambangkan bangsa korang yer..aha..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

14 comments:

  1. errr saya berjiwa lembut jd xpndai guna bhs kasar,kesat segala muehehe :P

    ReplyDelete
  2. salam, saya dari segmen abg ben...
    well bgi Cik SEmut, back ground blkng dn kaler waall pelu match supaya nampak lebih relax,.

    sila komen saya jguak :

    http://semut-senyum.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  3. kritikan sy.. ubibadok tu ape? kuih ye? hehe

    ReplyDelete
  4. blog da superb nak kritik ape ek??
    hihi

    ReplyDelete
  5. tak ada benda la nak kritik..ok jer kat mata nie...nice blog...

    http://misschubbycheek.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  6. Betul tak berani nak kritik..ngee.. ;)

    http://lulu-pages.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  7. untuk blog bagi blogger lelaki, ni kira ok dah ni.kang bunga2 colorful2 cam pompuan pulak kann :)

    jemput kritik sini ^^
    http://lailamajid.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  8. H.J ..
    Thanks tau kritik blog saya
    awak kata ..bunga ros saya buruk, sedih..hehe

    Ok, saya tengok blog awak terlalu malap... :D

    ReplyDelete
  9. ok dah.heeeeeee

    http://juzforthelassie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  10. Ubi kentang tu panjang sangat la. Kalau boleh buatkan scrollbar k.

    Loading cepat. Blog ringan.

    Kritikan dari seorang pengguna berukben edisi siput sedut. Harap maaf andai terkasar bahasa. =D

    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

    ReplyDelete
  11. Background ok, kombinasi kaler hitam ngn kuning pun cun, takde yg nak kritik :)

    Thanks melawat my blog :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia