Aku Blogger Negeri Kelantan

16 comments
klik sini yer...



Kali ni nak join segmen abang wan pulak. Aku teruja kalo nampak pilot ni kot2 blh kawtim tambang murah dengan pilot. Senang sikit nak ulang alik naik flight. Paling kurang pom boleh gak minta tolong dia cari-carikan pramugari betis licin. Muahaha.. sesape yang nak join korang klik je gambar header syazwan kat atas tu..

Ni yang syazwan minta utk entry ni : 

1. kota bharu

2. rantau panjang

3. nasi kosong

4. universiti ..... saudi arabia
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 comments:

  1. Dam lagi ko kawe nok join ni

    ReplyDelete
  2. owh...org kelantan rupanya..baru tahu...hehe~

    ReplyDelete
  3. haisehhh..t aleh join la. orang negeri len. hehehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..terima kasih sebab join..see..buleh jupo set2 kelate kito!.kawe belajar di kelate!

    ReplyDelete
  5. rmai juga blogger kelate.. :)

    ReplyDelete
  6. em... ore kelate gok ko... hehe

    ReplyDelete
  7. woohh. kelate jgk. same la ngn kak niena. ngee.

    ReplyDelete
  8. perghhh nak mintak tambang murah dan pramugari betis licin muahaha..ok selamat berjaya ore klate kito hehe :p

    ReplyDelete
  9. waaaaah ... !!
    so negeri laa kitoo nieh ..
    maju puok Klate maju ... !!

    meh kito pakak join hoknih pulok deh .. hehe :

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/jom-join-bloglist-ajeyy-rawk.html

    ReplyDelete
  10. gomo kelate gomo. haha. folo sini :)

    ReplyDelete
  11. blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

    nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia