Arsenal Menang 2 - 1 ke atas Marseille

Leave a Comment
ENTRY ARSENAL

Arsenal sekali lagi melebarkan rekod kemenangannya apabila ternyata memperolehi 3 mata pada perlawanan menentang Marseille semalam. Tahniah kepada Arsenal. 3 mata yang paling bermakna buat Arsenal dan juga para peminatnya. Arsenal sekali lagi tidak menghampakan peminatnya biarpun hanya dengan kemenangan tipis. Kita tidak perlu banyak jaringan gol, yang kita mahu hanyalah kemenangan dan tactical game yang baik. 3 mata itu penting!!

Aku tengok game semalam, sambil-sambil tu melayan bidadari menguap nak tidur. Tapi, tak sampai penghujungnya kerana aku juga terlena sekali. Hanya sempat tengok goal yang dijaringkan oleh Walcott. 2 gol lagi terpaksa download highlight. Bukan game boring sampai aku terlena, silap aku adalah aku menutup sound pada second half berlangsung. Terus lelap mata yang kuyu ini. 

Bukan nak cerita pasal owner blog, cerita pasal Arsenal woi. Arsenal menurunkan skuad yang menentang Sunderland lepas. Cuma kelibat Jenkisson tidak kelihatan kerana tempatnya diambil oleh Sagna dan Mertesacker kembalik beraksi seperti yang dijangka dalam entry sebelum ni. Wenger hanya buat propa dengan mengatakan Ozil tidak akan beraksi. First eleven adalah :

Shazwani
Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs
Flamini
Walcott - Ramsey - Wilshere - Ozil
Giroud

2 goal adalah hasil jaringan Walcott dan juga Ramsey. Ternyata, Ramsey bijak mencari peluang sempena namanya yang semakin melonjak naik. Semakin banyak publisiti dan semakin ramai awek yang cuba menggodanya. Bertandang ke tempat lawan semalam bukan nya senang untuk bermain dengan baik kerana penyokongnya seakan ingin mencatas semangat pasukan kita. Sorokan dia, pehhh.. itu pasal aku mutekan streaming tu, bising gila!!

Goal Marseille pula dijaringkan oleh Ayew pada minit 90++. Gol jaringan penalti yang disebabkan oleh Ramsey. Aku tak rasa itu adalah satu fault. Tapi, disebabkan pengadil masa tu tengah kalut nak tiup wisel penamat, dia terlepas pandang kot, terus je bagi penalty kick. Mungkin juga dia takut fans  Marseille akan bantai dia dekat luar stadium nanti. Ingat ni Malaysia ke..? Eh.. Apa yang penting, good job Arsenal, berjaya buat para fans Arsenal bangga untuk berjalan didepan fans Chelsea. Hihi.

**bidadari cakap dah kawin tak boleh tengok bola dah.. wuuuu.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia