Alex Song sudah menjadi warga Barcelona

6 comments
WARNING : ENTRY ARSENAL

Luka minggu lepas belum lagi hilang bila RVP berpindah ke kelab Manchester United dan hari ni Alex Song bagai menambah luka baru dengan secara rasminya dia sudah menjadi pemain Barcelona!!! Alex Song... pemain Barcelona. Ku sangkakan diriku bermimpi... bangun pagi ni pun cek berita memang betul. Betul dan betul...

Alex Song dilaporkan sudah selesai menandatangani perjanjian untuk berkhidmat dengan Barcelona dengan satu kontrak yang dirahsiakan. Mungkin bukan dirahsiakan.. Tetapi tidak mendapat capaian media.. Tidak dihebohkan sangat. Mungkin juga perpindahan secara tiba-tiba. Jadi, yuran perpindahannya tidak dapat dipastikan jumlahnya. Undisclosed fee.

Aku berasa yakin dengan perpindahan Song bila buka laman web rasmi Arsenal dan terus ke pautan News. Berita perpindahan Song adalah betul - betul realiti walaupun hakikatnya minda waras aku menafikannya. Penafiaannya menandakan aku sangat - sangat menyokong Song sebagai tulang belakang Arsenal. Bagi aku, perpindahan Song dari Arsenal lebih berat daripada perpindahan RVP ke Man Utd. Entah..tak tahu aku nak explain macam mana..sayu sangat..haha

Fabregas nampaknya antara insan yang paling gembira dengan kehadiran Alex Song sebagai rakan sepermainan. Alex Song dan Fabregas sama - sama diasuh dan dididik oleh papa Wenger daripada kecil lagi. Daripada batu di jalanan menjadi permata yang paling bersinar. Menempah nama dan prestasi mereka meningkat naik di Arsenal. Tetapi apakan daya, Song tidak bertahan lama untuk menjulang piala bersama - sama Arsenal pada musim ini..haha.

Welcome to Barcelona Songito. Wish u the best of luck mate! Bienvenido Songito, te deseo lo mejor! Benvingut Songito! - tweet Fabregas di laman Twitter.

KLIK SINI untuk pautan ke laman web Arsenal tentang perpindahan Alexander Song. Mungkin musim lepas lagi Song sudah ada komplot untuk tinggalkan Arsenal dengan Fabregas untuk ke Barcelona. Haha. Selamat tinggal Alex Song!!

**terkini : yuran perpindahan sebanyak 15 juta pound dengan kontrak selama 5 tahun.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. sib baik akk x minat bola ekkee ;)

    ReplyDelete
  2. haihh,psal raya dia psal bola =..=

    selamat hari raya ubi !

    ReplyDelete
  3. dah nasib arsenal..tapi kita tgk tahu ini diaorg boleh mencabar or x

    ReplyDelete
  4. arghhhh akak x paham amenda ko bualkan dik oihhh hahahaha

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum H.J...boleh komen tapi x faham la...;)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia