wordless

30 comments
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

30 comments:

  1. assalamualaikum H.J...nape ni sakit kepala ke atau frust sbb kalah main game tu...:)

    ReplyDelete
  2. ni mesti tlh melakukan kesilapan besar dan tlah diboo oleh peminat.hehe

    ReplyDelete
  3. kecewa score gol sendiri agaknya

    ReplyDelete
  4. bakpo ni hj.. frust molep napok tow.. hahahahaa

    ReplyDelete
  5. tengok gambar ni memang dah tak pikir lain dah..mesti kalah ni..hihi

    ReplyDelete
  6. kalah la braderr.. kehkehkeh.. abg botakk.. =P

    ReplyDelete
  7. kalah menang adat pertandingan :)

    ReplyDelete
  8. frust ke be?

    haha

    tu laa kurnag latihan

    haha

    ReplyDelete
  9. aku terkeciwa sebab dkna tolak cintaku...lalalalalalaaa ;p

    ReplyDelete
  10. mengalami kekalahan ke ape ni?hu3

    ReplyDelete
  11. adoiii
    aku lupe bawa kasut bola baru :p

    ReplyDelete
  12. kalah ke pancit HJ?


    psl qila tu..bkn kena ikut bulan lahir, tp diorg sek international.mula bln 9, klu kita mula bln 1. so bln 9 tu umur dia tak cukup lagi 4 tahun.br masuk 3 tahun, maka tak layak sek lagi la maknanya.

    ReplyDelete
  13. macam kalah je?ke sakit kepala?hihihi

    ReplyDelete
  14. kalah ke bang?huhu
    stres benor nmpk nye..

    ReplyDelete
  15. you seem in pressure cause of something about yours...

    ReplyDelete
  16. awat jd lagu tu?kutu banyak sangat kot pijak2 kepala...

    ReplyDelete
  17. "adehhh lupa amek aweks kat sekolah rini" wuhuhuhu

    ReplyDelete
  18. kalah ke??next time,,cube lg..weee

    ReplyDelete
  19. huu.usaha tangga kejayaan!heee

    cuba lagi..;p

    ReplyDelete
  20. nak panadol ke?meh balik Malaysia.. hehehehehe eh.... header baru la, lawa2..sape wat nie?

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia