SEGMEN PROMOSI SESAMA BLOGGER

31 comments
nak join klik header cik tia ni
hari jumaat ni rasa nak join segmen je...dah la tengah hari macam ni kan..mata asyik mengantuk je.. tengok tengok cik tia update entry pasal segmen promosi sesama blogger. promosi kaw kaw dalam bulan pose ni.. kita boleh tengok gaya orang ni buat promosi..orang tu buat promosi.

mana tau ada dalam kalangan korang bakat nak jadi promoter dekat supermarket..dapat la buat part time kan??ehe..apa apa pom..sesape nak mengjoinkan dirinya..klik la header tia kat atas tu..huruf i dia siap berangkai lagi..ada maksud tu..nak tahu tanya tia..haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

31 comments:

  1. wahh, saya pun mcm nak join .. ehe

    ReplyDelete
  2. hi H.J!

    folo sini dari segmen Tia!
    Jom sma2 pomot jom =)

    ReplyDelete
  3. blas kunjungan dri segmen yg sama..

    ~selamat berbuka~

    ReplyDelete
  4. ahahaha...nkooo niii..ade pulak masuk bab promoter kat supermarket...adehhh... =.=

    ReplyDelete
  5. hahaha...mcm tak de bakat plak nak jadi promoter supermarket..=(

    ReplyDelete
  6. H.J!
    aahahhaa
    mai sini pulakkk..kiki=p

    ReplyDelete
  7. Wahaaaa, budak comel dtg sini ><

    *abaikan keperasanan kte tu XD*

    ReplyDelete
  8. nak komen jugak ler kat sini , sbb segmen ni pun telah ku juin .. hik3

    ReplyDelete
  9. hihi sempat gak join tadi nak beramah mesra sama kamu haha

    ReplyDelete
  10. slm...mama dtg dr segmen Tia...jom lawat blog mama l...:)

    ReplyDelete
  11. assalam H.J

    tq dtg ke blog yg biasa sy tue...

    salam Ramadhan..

    salam ziarah..

    ReplyDelete
  12. dtg dari segmen tia jugak..
    salam kenal n salam ramadan..

    ReplyDelete
  13. selamat menjoinkan diri..^^,

    ReplyDelete
  14. Salam H.J. datang follow dr segmen TIA..
    salam ramadhan..

    ReplyDelete
  15. singgah sini dr segmen yg sme...salam kenal n follow =)

    ReplyDelete
  16. patah balik ke sini..

    tq sudi singgah ke blog saya.

    sama2 la kita join segment tia ni

    salam kenal

    ReplyDelete
  17. Chakkk.. Hye ^_^
    Salam perkenalan..
    Shera singgah blog ni au..
    Shera pun ade join segmen ni..

    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-sesama-blogger.html

    ReplyDelete
  18. ahahaaa . promoter ek . thanks juiiiin :D

    ReplyDelete
  19. dari segmen tia jugak.. :)

    ReplyDelete
  20. Ini kisah tia. ehhee. tak sempat join :(

    ReplyDelete
  21. marina datang melawat sini..hehe...lambat singgah

    http://marinafazli.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-sesama-blogger.html

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia