Hanya Seri Dengan Soton

3 comments
ENTRY ARSENAL !!

Walcott
Podolski - Cazorla - Chamberlain
Arteta - Wilshere
Gibbs - Vermaelan - Koscielny - Sagna
Shazwani

Subs : Martinez, Mertesacker, Ramsey, Gervinho, Coquelin, Rosicky, Giroud

Arsenal nampak lesu dan tidak bermoral malam ni kerana telah seri 1-1 sama dengan Soton. Apa nak jadi...? Taring dan bisa hanya menyerlah di Stadium Emirates. Hilang segala bisa bila bertandang ke gelanggang lawan. Gol dijaringkan O.G. Bukan Oliver Giroud. Tapi, own goal. haha.

Tidak ku salahkan Wenger. Tidak juga ku salahkan player Arsenal. Semuanya sudah bermain dengan baik. Aku salahkan jadual permainan yang terlalu padat. Skuad yang sama pada menentang the Catle diturunkan di Soton  pada malam ini. Kita telah bermain dengan baik pada game yang lepas. Pressure dan tactical yang baik.

Aku nampak Walcott sudah tidak laju. Penat mungkin. Wilshere asyik jatuh. Lesu mungkin. Sagna ada masalah ketika menyepak bola, sakit urat mungkin. Haha.. semua nak komen kan.? Baik ko turun main sendiri la.. tulis kat sini buat apa. 

Secawan hot mocha dengan sebotol air mineral habis diteguk selama 90 minit berlangsungnya perlawanan. Rasa tidak puas hati pun ada dengan game malam ni. Aku tak kisah result perlawanan. Aku kisah pasal corak game malam ni. Sungguh letih. 180 darjah berlawanan dengan game sebelum ni. Gervinho, Ramsey dan Giroud. Masing masing dimasukkan untuk mengganti Cazorla, Podolski dan Chamberlain. Tetap tidak dapat mengubah keputusan malam ni.


**Pointnya, Arsenal masih berada di tempat kelima.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. tak sempat tengok game smlm.. tengok livescore je.. mengecewakn.. patut dah dapat good momentum pas menang besar haritu.. go gunners!

    ReplyDelete
  2. acano ni, tgk transfer nih T.T

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia