Pemain Pinjaman Arsenal untuk Januari

3 comments
 ENTRY ARSENAL!!

Lama tak dengar cerita pasal Arsenal kan..? Terbaru Arsenal menang 2-0 dalam liga baru-baru ni. Ni yang buat ada semangat sikit nak update pasal Arsenal. Walaupun dua - dua gol sumbangan daripada penalti Arteta. Tapi okay dan layan je. Janji menang.

Aku hanya tengok goal Arteta je. Tak dapat nak download highlight untuk tengok perfomance Wilshere yang dikatakan telah meningkat mendadak sejak sembuh daripada kecederaannya. Aku pun tak tahu sampai mana tahap mendadak tu. Kalau boleh challenge Messi tu memang over mendadak sangat.

Terbaru, Arsenal sudah mengesahkan kehadiran Thiery Henry untuk Januari nanti sebagai pemain pinjaman dan sudah pun dijanjikan yang Henry akan bermain untuk piala FA pada 6 Januari nanti menentang Swansea. Welcome home legend. Haha. Mesti rindu je kan dengan sentuhan Henry memandangkan tak banyak goal yang Arsenal dapat buat musim ni.

Plan asalnya Wenger nak Henry ni kekal sampai akhir musim ni. Tapi, kelab Henry tu macam tak bagi sangat. Rugi katanya kalau tiada Henry. Diorang mahu Henry kembali pulang ke Amerika awal bulan tiga nanti. Okay la tu, dalam 2 bulan juga Henry berada di Arsenal. Kuda tua kembali beraksi di Emirates.

Wenger berharap sangat dua lagi pemain dapat dipinjam untuk menguatkan lagi Arsenal di fasa kedua musim ini. Masing - masing adalah pemain Belanda Klaas - Jan Huntelaar dan pemain muda dari Crystal Palace, Wilfried Zaha. Okay juga kalau dapat bawa masuk pemain pinjaman ni memandangkan Arsenal sedikit tempang dengan kehilangan Van Persie. 

**lagi parah duka ini bila Van Persie menjaringkan gol kemenangan untuk Man Utd menentang Man City semalam..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. lama dah tak layan epl ni. rumah skng takde astro nk tgk. hihi.

    #eh dah berubah blog? igt masuk blog org lain tadi. heee.

    ReplyDelete
  2. mcm pengulAS bola dh ekau.. fan arsenal jgk ghopenye.haha..

    ReplyDelete
  3. saye susah mati arsenal gok. hehe

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia