spontan khamis

44 comments
pantai akan sepi jika laut tanpa ombak

**orang berjiwa romantis pasti boleh detect yang tersirat..haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

44 comments:

  1. Aku x bjiwa romantis. So leh x ang tlg cerita sat

    ReplyDelete
  2. apa nie..ombak2 pulak..demam ombak rindu ke..hahaha. maaf.jiwaku tak romantis..hua3x

    ReplyDelete
  3. pantai akan hancus jika ditimpa tsunami.. hahahaha...

    ai xromantis la bro..

    ReplyDelete
  4. itu PANTAI DALAM je bro....hehehe

    ReplyDelete
  5. hati sy jgk akan sepi tanpa kamu..bluwekk :p

    ReplyDelete
  6. haha..tetiba berjiwa romatis pulak ko ni..demam ke..? haha~

    ReplyDelete
  7. pergh...
    ayat mmg tahap winter sonata ni
    haha..

    ReplyDelete
  8. xpaham xpaham.. blh tlg explain x?

    ReplyDelete
  9. hai.. encik pantai tengah tunggu cik ombak ke?

    ReplyDelete
  10. ramai org kata ombak bisa menghancurkan.tp lihatlah hati pun sepi tanpa ombak kan?hehehe

    p/s:ada je bunga kantan jual kat sini.tp akak bw byk dr malaysia hr tu.frozenkan

    ReplyDelete
  11. bukan pantai kalau tak dop ombak ehheheeeeeeee

    ReplyDelete
  12. sekali sekala kena ada ombak jgk br mencabar

    ReplyDelete
  13. lelaki akan sunyi tanpa kehadiran perempuan dlm hidup dia. kan? :3

    ReplyDelete
  14. pantai dan ombak kena seiring dan sejalan...keh keh.

    ReplyDelete
  15. hmm aku xpaham.. mmg lambat nk paham.. bermakna..jiwa aku tak romantis..hehe

    ReplyDelete
  16. ombak takde sebab angin takde.

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum H.J...jgn lah rasa kecewa yer...sesekali pantai berombak ssekali juga pantai pun berubahkan...:)

    ReplyDelete
  18. *blurr* ini quote org brcinta ke? hehehe

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. nak ubah.. nak ubah...

    jadilah seperti pantai yang utuh walau dilanda ombak. uhuks.

    ReplyDelete
  21. aku x bejiwa romantis.

    dlm hati ada batu.

    =D

    ReplyDelete
  22. ~Hidup tak bermakna tanpa iman / ilmu didada .

    ~Hidupku sunyi tanpamu

    ohh .. jiwangnya ..

    HEHEHE..

    ReplyDelete
  23. kalau tak kuat ilmu didada, jangan bermain dengan ombak.....hhahaha

    *ada ke macam tu kekekek blasah! :p

    ReplyDelete
  24. xsepi sebab ramai lg manusia bermain kt pantai ngaaa =D

    ReplyDelete
  25. ak xfham la. hahaha
    cube trangkan sikit...

    ReplyDelete
  26. alah . tak berjiwe romantis :P

    #maksod nye ?

    entry baru --> http://syazanasani.com/lagi-ciplak-menciplak/

    ReplyDelete
  27. Aku pun tak paham.... Hahaha....

    Kadang2 kalau ada ombak pantai boleh musnah....

    ReplyDelete
  28. takpammm!

    kerna wa kompem kompem takdehh main jiwee jiwee romantis.

    ahaks

    ReplyDelete
  29. sy x giwang so x paham
    terangkan kat akak HJ.haha

    ReplyDelete
  30. Dan ombak akn mghakis pantai..:)

    ReplyDelete
  31. tp bgus kalo xda ombak..xda yg akn karam..

    ReplyDelete
  32. deorang sume ni buat2 x fhm pulak~ haha~ =p

    ReplyDelete
  33. dan ombak kalau terlalu kuat, bole mghakis pantai tu =)

    ReplyDelete
  34. maksudnya?huu..

    xfaham..wuuuuu..kalau tak ada ombak..cpe nak pukul pantai?huu

    ReplyDelete
  35. hambooooi bang, kelauttttnya peribahasa tu.kui kuikui ")

    jiwang nyewwwww :P

    ReplyDelete
  36. berjiwa romantis?haha. tak pahamm.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia