spontan khamis

22 comments
walaupun Arsenal kalah, tapi rasa nak usha adik nora danish..kah3
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 comments:

  1. eleeehhhh...cakap jer la terus terang nak usha dkna :)

    hikhikhik...

    ReplyDelete
  2. apa kaitannya??? *buat² blur...

    ReplyDelete
  3. hahahahahaa.. tumpang gelak japp

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum H.J...mcm mana bola boleh terpesong plak nak usha adik nora danish ni H.J...:)

    ReplyDelete
  5. ahahahha ashik2 nora .. ashik nora ..
    mak enon x nak ?? muhahahah

    ReplyDelete
  6. 4-0 bro...apa dah jadi....

    kiciwa la bro...hehehe

    ReplyDelete
  7. ahahaha,... janji Arsengal kalah... ehehehe

    ReplyDelete
  8. sape adik nora danish ?? and apa kaitan ngn bola pulak.? blurrr

    ReplyDelete
  9. hok alohh.. bola ngn adk nora danish pun barkait.. ade yg 'BOLA' tu kot? *blurr

    ReplyDelete
  10. hahhaa... langsung x paham...

    padan muka kalah?

    ReplyDelete
  11. walau tak paham..akak tinggal komen gak lah..^__^

    ReplyDelete
  12. rasa semalam ada terbaca kat entry blogger mane ntah,
    hang pggil dia adik nora danish.
    kannn?
    ehemmmmmmmmmm!

    ReplyDelete
  13. msih ad niat nak mengusha hahaha

    ReplyDelete
  14. hmmm apa kaitan arsenal kalah dan adik nora danish??? huhu

    ReplyDelete
  15. pdn muko

    spe suh skong arsenal

    baik skong aku haha

    ReplyDelete
  16. ahahaa..;p..

    arsenal ea..sm dgn ehem2..huuu

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia