McD ada menu kepala kambing

25 comments
jam pukol 1pagi.. convert dengan jam malaysia beza 5 jam. malaysia skang ni dalam pukol 6 pagi. time macam ni biasanya budak - budak sekolah rendah dah bangun da.. semangat untuk pergi ke sekolah. sama macam aku dulu.

bila besar sikit je.. makin liat nak bangun. tak tahu la.. mungkin genetik orang melayu macam tu kot. makin tua makin malas nak bangun pagi. sebab tu la janji melayu selalu je lewat. tak macam janji cina.. haha

tu mukadimah.. korang pernah dengar tak yang kat McD ada menu kepala kambing...? semasa aku pergi ke Jordan baru - baru ni, ada plak McD yang sediakan menu kepala kambing.. memang masyuk la.. berada di awangan bila makan kepala kambing..
mesti korang kata aku ni penipu plak.. kat McD mana la yang sediakan menu kepala kambing..? mesti susah mesin shortcut dia nak sediakan kepala kambing? dia ingat senang ke nak masak kepala kambing? korang yang tak caya tu tengok gambar aku kat bawah ni..


big mac + kepala kambing

big mac 2 sorang

nampak tak kepala kambing?

**rasa2 korang betul ke McD ada menu macam tu?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

25 comments:

  1. mcd malaysia xdelah.hahaa..sanaa maybe ada ehhe

    ReplyDelete
  2. biar betik kau ni?ado ke menu kepala kambing?so far ak x penah jmp lg kt msia ni hah, tempt lain x tau la pulak.

    apapun untungla kau dpt makan mcd kepala kambing.tahniah la yer XD

    ReplyDelete
  3. uishhh buat nakut je adik nie .. huhuh seyess ke adooo ??

    ReplyDelete
  4. Bia betul ada ni??? Maybe kot.. Sbb menu mcd lain2 ikut country kn

    ReplyDelete
  5. confirm kat sini tak dop kepala kambing!

    ReplyDelete
  6. ak napok palo jija..besar giler kakah tu loni..haha

    ReplyDelete
  7. kalo kat sana maybe ada..
    cer citer yg benar..

    ReplyDelete
  8. setiap negara lain2 style McD..
    myb ada la kot..
    hohoho



    peace

    ReplyDelete
  9. ahhahaha..nk tny brapo ore makey tu dik??

    ReplyDelete
  10. sdap ke mkn kpla kmbing ? erkkkk..

    ReplyDelete
  11. sdap ke mkn kpla kmbing ? erkkkk..

    ReplyDelete
  12. hahahaha
    nanti boleh usulkan kt mcd menu tuh,.=p

    ReplyDelete
  13. tak caya lah..

    mesti ko beli kepala kambing kat kedai mana2 pastu.. ko pi lepak kat Mc D pulak.. kan..kan..kan..?

    ReplyDelete
  14. betul ke ni wehh ? tipu dosa tau.. haha ;p

    ReplyDelete
  15. biar betul HJ nie...ntah2 kepala kambing tu beli kat luar pastu bwk masuk mkn kt McD...hihihi

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum H.J...Malaysia x ada menu ni mungkin kat sana jer yg ada kan...:)

    ReplyDelete
  17. hehe ni mesti kepala kambing tapau dr luar ni..hehe

    ReplyDelete
  18. wow.....nak 1...sedap ni...bahagian paling aku suka

    ReplyDelete
  19. hahahaha...mmg selamber la korang ek?bagus2. jati diri kuat. klu akak mmg tak berani nk mkn kat situ.

    p/s :gigi kambing tu menarik!

    ReplyDelete
  20. dasyat..heee..;p

    jadikan kepala kambing tu mcm inti bg mac plak..

    ReplyDelete
  21. muka nya memang semangat, semangat mkn.. huhu :D

    ReplyDelete
  22. kahkahkah! sepanjang belajar international business, xde pulak lecturer cakap mcD ada kepala kambing...maharani burger ade la..ce bwk balik mesia satu :p

    ReplyDelete
  23. sy form5 pn bgn je pkul6. bgos kn? hee.

    gila ape bigmac dua sorang. satu pon dah besar gila. mcm mnakotkan tgk gg kambing tu.erk. terbantut selera.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia