gambar berbicara

47 comments
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

47 comments:

  1. aku nie buta photography .. tapi cantik :)

    ReplyDelete
  2. cantik lukisan ni..ada jiwa.

    eh, ke gambo edit?

    ReplyDelete
  3. ececehh.. cntik gmbar.. beli ktne? hewhewhewh..

    ReplyDelete
  4. siyes cantik sgt2 gambar neh....

    like3...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum H.J...lukisan atau gambar sebenarnya ke tu...:)

    ReplyDelete
  6. kapal tu gerak senidiri. takde kapten.

    cantek editing.

    ReplyDelete
  7. gambar sangat menawan, dan aku tertawan. ;)

    ReplyDelete
  8. lukis or edit. compius.. hukhuk

    tapi sangat ohsem.. =)

    ReplyDelete
  9. H.J .. ni real ke lukisan ? cantik sgt !

    ReplyDelete
  10. kapal nk g mano ni hj?? pulau ko?? hahaha.

    ReplyDelete
  11. wahh. ni budak photography ke? cantiknya gambar serious! :D

    ReplyDelete
  12. Canteknya gambar ni. Lokasi di mana ye??

    ReplyDelete
  13. gambar berbicara?
    tajuk entry nak jiwang aje hafizin jamil ni..hew hew~
    btw,ape signifikannye gmbr kapal ni?
    explain plz..=p

    ReplyDelete
  14. suasana subuh ke senja ni.. nice Foto... (",)

    ReplyDelete
  15. ni pun untuk jual gak ke ? keh keh keh

    ReplyDelete
  16. A picture can tells thousand words (:

    ReplyDelete
  17. yg pasti nie bukan kapal titanic..hahaha

    ReplyDelete
  18. perjalanan menuju destinasi. destinasi yang belum pasti. kita yang menentukan mana hala tujunya. =)

    ReplyDelete
  19. cantik gmbr ni bg sy yg xde seni ni. hihi.

    ReplyDelete
  20. HDR? chantek lew....kite jugak yang xlepas lepas lagik men HDR nieh...

    ReplyDelete
  21. lawa seyyy pic tu...suka tgk. sesuatu! :)

    ReplyDelete
  22. rasanya kalau da keluarkan compact camera masa ni,mau simpan balik.haha

    ReplyDelete
  23. cantiknyaaa...subhanallah!:D

    psss : nak tuisyen ek?heeee..

    ReplyDelete
  24. seeeeeeeeeeeeemart :)
    pandai ngedit :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia