cabut dan cukur

30 comments
member aku ada cakap yang dia tak pernah cabut bulu ketiak. katanya, cabut bulu ketiak tu amat menyakitkan. so, aku selaku pengamal mencabut bulu ketiak terus membangkangnya.. kalau lelaki.. tak yah cukur la bulu ketiak.. itu kasi cabut sampai habis..

aku rasakan.. lelaki yang mencabut bulu ketiak ni lebih maskulin dan macho berbanding lelaki yang cukur. kalau lelaki yang minat menyimpan bulu ketiak tu aku tak tahu plak dok dalam kategori mana. yang penting, aku rimas tengok bulu ketiak panjang. tak sopan..haha

so, lelaki.. cuba buktikan kemaskulin anda.. hentikan tabiat mencukur bulu ketiak.. cuba cabut sekali dengan akar tunjang dia.. sebab aku dengar cabut bulu ketiak ni lebih sihat kerana sekali dengan akar dia tercabut.. lagipun, kalau tak silap aku..sunnah adalah mencabut..bukan mencukur

bagi wanita.. cuba tanya pasangan korang.. dia cabut ke dia cukur.. kalau dia cukur.. cuba cabar dia.. suh dia cabut.. sakit ke tak.. haha.. lelaki biasanya memang pantang kalau perempuan cabar dia?? tapi jangan cabar lebih-lebih.. berdarah pulak ketiak dia..haha

tulisan budak lelaki..kah3

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

30 comments:

  1. haha isu cabut ngn cukur

    tapi org kate kalau ckur ketiak jadi hitam

    da kahwin suhla pasangan cabutkan

    auwww sweet=P

    ReplyDelete
  2. hah...ingatkan citer pasal bulu kening orang puan...dok tahu pulok ada isu ni...

    he he he... soko kalo lelaki macho bila merokok... :)

    ReplyDelete
  3. comey tulisan budak lelaki. teratur gituh! Hihih.. =)

    haish! isu cukur cabut bulu ketiak lak dah..ngeee

    ReplyDelete
  4. ekekke x terfikir pun akak ada lelaki yg cabut bulu ketiak nie ..
    sbb hubby akak x der bulu ketiak ... upssssssssssssssssss ;))

    ReplyDelete
  5. selalunya lelaki akan cukur je..kan??
    kalau cabut makan masa jugak...
    maklum la..lelaki kan selalu sibuk...
    heheheh

    ReplyDelete
  6. hehe... laki akak cukur je bulu ketiak tu., nampak kemas jer...

    ReplyDelete
  7. tulisan ubi boleh tahan lawooo.. tapi tak lawoooo.. -_-"

    say NO too BULU TIYAK.. tak sopann bak kata abg pijin

    ReplyDelete
  8. haha...sakit perut aq tahan gelak baca entri ni...kalau nak cabut satu2..mahu makan masa berjam2....haha~

    ReplyDelete
  9. Betul ke ni HJ oit.lelaki tahan ke nak cabut bulu ketiak.tp kalau sanggup memg pembersih la...

    ReplyDelete
  10. mmg maskulin..hahaha..teringat mase kat asrama..hehehe

    ReplyDelete
  11. kalau laki cukur mmg xmacho la.. hahaha

    ReplyDelete
  12. Aku suka perli 6 org adik lelaki aku...

    "uii pnjgnye bulu ketiak.. Klu cicak masuk ni...mau tersesat kot xjumpa jln kuar"

    Hehehe...

    ReplyDelete
  13. ceh blh plak entry isu nih..haha..

    apsal plak xmerasa voucher??

    ReplyDelete
  14. haha.aku ingtkn isu cabut n cukur keing tadi psl hot jugak topik tu.sekali ketiak rupanya.hueh hueh hueh.

    ketika pun ketiaklah.entahlah abah dgn adik aku cabut je rasanya bulu ketiak depa.kalo cukur sebab janggut n misai je.tuejalh.

    bakal suami ak x tau lah pulak.x sempt tny.haha.

    ReplyDelete
  15. ahh.
    macam takde topik lain nak cakap.
    nak menunjuk dia lelaki maskulin lah tuh bila cabut bulu ketiak?
    hahahaha
    :P

    *tulisan buruk tulisan burukkkk :P

    ReplyDelete
  16. aku gunting sokmo, tak rajin cabut.
    tak apo ko?
    setakat ni, tak dok masaloh lagi.

    ReplyDelete
  17. lawa tulisan..*opss, lari topik* hehe..:)

    ReplyDelete
  18. haha pesey kawe baco entri ni...

    ReplyDelete
  19. cabut...cukur..?
    janji jgn dibiarkan..

    *'lawo' tulisan! ^__^

    ReplyDelete
  20. hahaha. bulu ketiak pun boleh jadi entri eh.

    ReplyDelete
  21. konon nk kate hj sndr macho r tuuu? kik3 :P

    ReplyDelete
  22. ceyt!! baru ni lelaki sabar ni lelaki maskulin.. tapi bagus ah. Taaruf diri sendiri dalam blog.. Haha :p

    p/s: ada sstgh lelaki anggap ada bulu ketiak adalah MACHO =="

    ReplyDelete
  23. bulu ketiak aku sikit je.. huhu tak panjang lak tu, so klu semut masuk pun takkan sesat.. huhu..so xyah la nak cabut.. hehehe

    ReplyDelete
  24. hahaha..sebenarnya diorang pemalas je lebih...;p

    ReplyDelete
  25. x pernah terfikir aku pasal bulu ketiak laki, yg aku tau aku geli klu t'tengok yg berlemoih tue.. hukhukhuk

    ReplyDelete
  26. tak suka tengok lelaki yang pakai baju tade lengan pastu nampak bulu ketiak. yekk

    ReplyDelete
  27. kalau cukur nanti kerinting
    kalau cabut nnt tumbuh lurus je :p

    ReplyDelete
  28. hahaha, cabut sakit kot. pernah nak try tp tak buat dah. mmg cabut lagi bagus dari shave.

    ReplyDelete
  29. Erkkk. Hebat entri ni. Walaupon cuma baca, tp sakitnye terasa di ketiak ku.

    X sakit ke cabut? =.=

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia