29 comments
rasa - rasanya bakal isteri orang kelantan ke orang luar..?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

29 comments:

  1. jodoh pertemuan di tangan Tuhan...

    jangan memilih sangat....dkna setia menanti.. hahaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. tu semua ketentuan yang Maha Esa.. =)

    ReplyDelete
  3. aik.kamu org mana?org kelantan selalu nya nk kawen dgn org kelantan jugok.

    ReplyDelete
  4. Emmmmmmmmm mcm da de calon tuu..hiihihi...

    jemput mai dumoh 21.1 ye.....

    ReplyDelete
  5. kalau hati dah suka..tak kira org mana.
    asal jodoh yg baik...

    ReplyDelete
  6. kelantan...awek kelantan chomel2

    ReplyDelete
  7. istikharah je.. asalkan jodoh itu yg terbaik utk kita

    ReplyDelete
  8. awak prefer org mana? sebenarnya mana2 pun xkisahkan kalau si dia mmg dah jodoh kite..:)

    ReplyDelete
  9. janji keturunan dan agama baik2 .. ;)

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum H.J...wah dah calon ke.?pada mama x kira la jodoh tu dr org mana Utara ke Selatan ke Timur ke Barat ke janji orgnya baik,beriman cukup syarat menjadi seorg isteri itu sudah dikira alhamdullilah.....

    jodoh pertemuan tu semuanya ditentukan oleh Allah kita sebagai manusia ni hanya merancang je jodoh tu ditentukn olehNYA...:)

    p/s pandai2 jer mama ni kan mcm anak die plak...hehehehe

    ReplyDelete
  11. ado calon doh tow... rasonyo ore klate tapi jodoh ajal maut semo Dia hak tentukey...

    ReplyDelete
  12. jodoh pertemuan kerja Allah...kita hanya merancang.mana2 negeri pun ok~~

    ReplyDelete
  13. mek kelantan?
    hihihi
    jodoh ditangan Allah swt.

    ReplyDelete
  14. rasa2nya baik H.J solat istikharah :)

    ReplyDelete
  15. pewwitt.. kelantan wooo !

    hoho.. "sidia" cekbolat pun kelantan.. knape ngn kelantan?

    ReplyDelete
  16. hehehe...ada slhnya ke kalo kelantan atau luar?;p

    y pasti sayanggggggg...;)

    ReplyDelete
  17. minat org kelantan ke org luau? ^^
    kalo mana2 x kisah..terus terjwb persoalan..cuma kalo dah ditentukan Allah yg mana..perlu terima seadanya~ ;)

    ReplyDelete
  18. orang perak kowt...

    ##tetiba... hahahahaha

    ReplyDelete
  19. bukan orang kelantan selalu dengan orang kelantan ke?

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia