impian # 1

19 comments
hoho..kalo di kesempatan umur aku..aku sempat kawin and sempat menimang anak..aku rasa aku nak didik anak aku tu arah kegamaan sikit..tak nak jadi nakal macam aku..

tak nak bagi ayah aku pening jaga cucu dia macam dia pening jaga aku dulu..time budak budak lagi asyik tak duduk rumah je..mak nak tengok anak dia pom susah..itu pasal ayah hantar asrama..kasi jadi orang..jangan jadi macam lembu..

jangan ada plak blogger kata aku ni otak sempit nak hantar anak sekolah agama..nanti anak nak kerja apa la..nak sara kita nanti dengan apa la..jangan pikir macam tu ok..jangan sempitkan pemikiran korang sama dengan orang orang kata time aku aku masuk sekolah agama dulu..

imam As-Syaukani ada mengatakan rahimahullah.." Tak pernah aku lihat ulama' yang telanjang tanpa pakaian, merempat tiada tempat tinggal, mati kebuluran tiada makanan ". yang penting hak kita untuk memberi didikan agama kepada anak dah terlepas kan..?


ps : aku nak anak lelaki..#
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 comments:

  1. semoga impian tercapai.. aminnnn.. :)

    ReplyDelete
  2. semoga segalanya diperkenankan-Nya.. Aminn..

    p/s: aku tak minat pun nubhan.. saje minat lagu dia je lah...

    ReplyDelete
  3. Allhamdulillah.... bgs2... dr masa muda dl mmg suka sgt ank laki nie,.... mber lak suka anak ppuan... katanya blh pakai cantik2... tp bila dah kawin dpt anak dua2 tak sama.... terbalik kot...

    ReplyDelete
  4. bg didikan agama mmg t/jwb ibubapa.
    impian psl isteri..mcmana? hehe..

    ReplyDelete
  5. nak anak lelaki? ek[?]
    tetiba cam blurr...

    Yang penting, didikan anak-anak tak kiralah lelaki mahupun perempuan...

    Yeay!

    ReplyDelete
  6. saya nak anak yg comel... hehe...

    melentur buluh biarlah dr rebungnya. :D

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..............

    ReplyDelete
  8. apsal sejak akhir ni, asyik keluar isu kawen eh

    ReplyDelete
  9. salam H.J....InsyaAllah termakbul juga impian tu nanti yer...:)

    ReplyDelete
  10. Ko nk kwen da ke

    ank tu bialaa dpt jntina pe pon

    ReplyDelete
  11. npe mst nk ank lelaki hahaha..
    ank pompuan pun ok..
    rzki Tuhan nk bg.. kne terima.. hehehehe

    ReplyDelete
  12. aku nak ank lelaki dan perempuan!!! :D

    ReplyDelete
  13. " Tak pernah aku lihat ulama' yang telanjang tanpa pakaian, merempat tiada tempat tinggal, mati kebuluran tiada makanan "
    heee
    suke ah ayat ni
    nak boh kat FB boleh x ?

    ReplyDelete
  14. smoga tcapai pe yg diinginkan..semua org plan lain2 =)

    psst: aku nak anak lelaki gak hoho

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia