entry tanpa tajuk # 4

24 comments
kali ni dah tak yah sedar da..sebab memang terjaga terus..tak perlu nak buat ayat tersedar la kan..?terima kasih yang tolong sedarkan aku dengan komen2 dari kalian semua..sesungguhnya aku takkan tersedar jika asyik dibuai buaian..

disebabkan tersedar pagi ni..semangat sangat nak ke kelas..sampai boleh terlupa nak mandi..nasib baik jubah dah iron kan..?pakai jubah pom susah gak..nak iron malas, nak basuh susah kalo yang putih..terpikir nak je pakai seluar3suku dengan tshirt ke kelas..stail student benua afrika buat..

tapi..tak berani lagi nak buat macam tu..takut tertukar dengan diorang...kang tetiba student benua afrika tanya aku datang belah negara mana..haha..jenuh nak menjawab..nak bagi asalan tak leh plak..bak kata sorang blogger tu hidup jangan penuh dengan alasan...(aku tak ingat blogger mana..ada dalam entry dia baru ni)

3 kelas pagi ni..kelas feqh je paling menarik..bincang pasal bab haji..adakah orang mati ini wajib ditunaikan hak hajinya jika dia mempunyai harta yang cukup..?haha..kalo korang ada pengetahuan..share la sekali yer..

ps : aku rasa aku kena masak hari ni sebab aku paling awal habis kelas..haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

24 comments:

  1. paling awal habis kelas?? yea ker?? nie kes ponteng kelas kan..kan...kan.. :D

    ReplyDelete
  2. Baru tersedar balik awal dan kena masak ye haha..masak jgn tak masak

    ReplyDelete
  3. 1. iyelah..sbb dia berharta masa hidupnya. betul tak ustaz h.j?

    2. boleh tak share apa yg h.j masak??? haha..

    ReplyDelete
  4. uiks, akak ingat nak cakap tentang asal tadi ..--> "nak bagi asalan tak leh"..alasan upenye...typo2! :p

    ReplyDelete
  5. Sedp ke ko msk tu

    erk sape suh pakai cm dorg

    ReplyDelete
  6. happy cooking!!!
    sdp ke tidak awk msk tuh?hahaha

    ReplyDelete
  7. all the best Ubi... masak sedap2 tau.. ehe

    ReplyDelete
  8. mai aku tolong ironkan kau punya jubah tu! hahahaa..


    ewwww.. i suka la lelaki yang pndai masak ni.. keh keh keh~


    okbai! ^^

    ReplyDelete
  9. Takut orang Afrika tegur?? haha
    Apalah...suke sangat buat lawak antarabangsa ye.. =D

    ReplyDelete
  10. paling awal...hmm lain macam tu...:)

    ReplyDelete
  11. hahahahha
    aigooooo
    nak iron bju pon malas
    cri bju x yah iron
    ajen2 skit!=]

    ReplyDelete
  12. masak cpt..jgn tak msk.nnt kena mkn lauk kari arab klu msk.hehe

    pst:akak pun mls bab2 gosok jubah tu.dah la putih klu kotor susah basuh.nak iron panjang berjela..grrr

    ReplyDelete
  13. tringt plak kenangn msa studi dlu..dok hostel sape balik awal masak nasi..yang lambat abis kelas kene beli lauk...bestnye time dulu2...

    ReplyDelete
  14. fuuyooooooo pandai masak kew....

    ReplyDelete
  15. apa ni apa ni???
    ketinggalan isu dh sy ni huhu

    ReplyDelete
  16. lame tak singgah sini...huuuuu

    ReplyDelete
  17. ee mesti busuk satu kelas dgn bau ko tak mandi..huhu

    ReplyDelete
  18. bljr rajin2 la awe weh...=) panda kow masok? ko masok meggi jah? hehe...


    adik2 ku semua hero..ambe sore jah heroin :)

    ReplyDelete
  19. elok la dah sedar.... masak ape rini?

    ReplyDelete
  20. jgn buat pasal gi kelas pkai suar 3 suku...

    ReplyDelete
  21. apa.. x mandi???ish ish pttla bau smpi ke sini

    plg awl blk?haha x slh sesekali memasak

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia