entry kosong

32 comments
rasa macam tak tahu nak tulis pape je kat sini..sapa ada soalan atau apa - apa nak tanya aku..blh la tanya..nanti nak buat entry satu satu sapa yang tanya soalan tu..haha..

okeh..nak p kelas dulu..minggu yang sibuk dan sibuk...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

32 comments:

  1. entry kosong pun orang suka. xkira kalau dah ramai peminatkan?

    ReplyDelete
  2. malas tanya apa apa...belajar elok2 yea adik ku sayang..jangan notty yea..heheee..

    p/s tertiba rasa dah tua bangat nie :)

    ReplyDelete
  3. haha.chill k hj.spend a lil time 4 urself even keje mnimbun x ingat~~ ^^

    ReplyDelete
  4. belaja2!
    hehe..blurr nak tye ape walau nak tye
    hahaa

    ReplyDelete
  5. peluang terbuka: soklan serius nak tau pak ostaz...

    Ape bezanya membaca doa dalam bahasa arab dan bahasa melayu(maksud doa).......... Adakah membaca dalam bahasa arab didahulukan Allah, atau keikhlasan yang penting atau ????

    p/s ini bukan teka teki, ini soklan..

    ReplyDelete
  6. hurm...best jgk entry kosong ni :D

    ReplyDelete
  7. amboi dh mcm2 soalan ade nih...xnak tny ape.kt kls tu blaja molek2... =)

    ReplyDelete
  8. bz ke wei??
    ke kering idea?? hahaha

    ReplyDelete
  9. saya nak tanya satu solan je.. awek kat tempat study tu ramai ke? ekekeke

    ReplyDelete
  10. Kebetulan HJ suruh tanya..kak wan nak tanya kemusykilan member kak wan..dia tanya pasal hukum tanam gigi..apa org panggil..implan gigi?huhu..apa hukum dia..buleh ko dok?

    ReplyDelete
  11. kat sana belaja ape dan medium bahasa ape?

    tataw nak tanya ape actually..

    ReplyDelete
  12. Saya pun tak tau nak tanya bhahaha...

    ReplyDelete
  13. xtau nk tnye ape..huhu..bljr molek la

    ReplyDelete
  14. 1. ada mata air?
    2. pernah jatuh cinta?
    3. lepas habis belajar mahu kemana?
    4. jika di berikan peluang apa yg mahu di perbetulkan?
    5. apa yang dimahu cari ciri2 gadis idaman hati?

    ...ok cukup! nanti lain kali bagi lagi 5 soalan...hehe!

    ReplyDelete
  15. b'day awk ble?
    awk suke mkn kfc or mcD?
    awk suke pmpuan pkai speck ta?
    *auww...sweet gtu soaln kte...;p

    ReplyDelete
  16. sallam H.J...apa ek soalan yg nak ditanyakn pada h. J ni....ehammmm x tahu plak nak pikir apa soalan nye......

    1.umur berapa...
    2.belajar apa kat sana...
    3.bila habis belajar...
    4.suka mkn apa...
    5.dah ada calon isteri...

    hahaha...saja jer mama nak tanya...:)

    ReplyDelete
  17. Nape teruna dan bergetah? Sile print soklan ni.. Hahah!

    ReplyDelete
  18. xd pape laa nk tny kt hj..just nk ckp blaja molek2 j..ahaha ^_^

    ReplyDelete
  19. Aku nk tnye bile ko nk benci bola haha

    ReplyDelete
  20. Aku nk tnye bile ko nk benci bola haha

    ReplyDelete
  21. entry kosong pun ok per dr terus bersawang..kekekeke

    ReplyDelete
  22. entry saudara tak kosng mane ade kosong


    nampak tak, ramai yang komen?
    :)

    ada isi di sebalik ayat tuuu.

    ReplyDelete
  23. 1. suka kaler kuning atau oren?

    2. ayam mekdi sedap atau ayam kepci lg sedap?

    3. pernah beli tiket tgk pasukan bola sepak tempatan bermain?

    4. suka tak blog kitaorg? hahaha

    psst: header tunggu ah beb, aku tgh pening skit cr kaler nak masuk ngan kaler background ko

    ReplyDelete
  24. Relax HJ... Spurs tu memang tengah perform skang ni, tgk le dia kita Liverpool camne.

    Minggu depan usaha lagi ek'

    ReplyDelete
  25. anak tokei alaf 21 tue sape? hihihi

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia