wordless wednesday

42 comments

ps : tengok yang tersirat jer
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

42 comments:

  1. biso laptop dia boleh berlari lari nah.haha

    ReplyDelete
  2. 2 hari on je lappy tu... tarbako kang.... buat assignment ke berblogging?

    ReplyDelete
  3. pergghhh... cayalah... kang terbakar motherboard tu.. ehehe

    ReplyDelete
  4. 1) desktop terabur.. tak kemas macam tuan dia.. haha

    2) ko suke tengok cite one piece.. tu watak dalam cite tu kan..

    3) ko nak bg bagi tau.. komputer ko tak tutup selama dua hari.. konon busy buat keje la tu.. haha..

    4) ko guna windows seven kan..

    dah lah tu je aku nak ngata..

    cuba kemas sket desktop ko tu.. baru sedap mata memandang..

    ReplyDelete
  5. huh!!...apasal berterabur nie?? ish..macam tuan dia jugak...hahahaaa...tak tentu hala..wakakakakah...jangan marah, nanti kene jual :D

    ReplyDelete
  6. hebat la PC dia boleh larikkk... haha

    ReplyDelete
  7. salam H.J...beso nyer pc die...hahaha berlari la..:)

    ReplyDelete
  8. aq pernah lebih dari ni kot tak shutdown lappy..haha~

    ReplyDelete
  9. ganah sungguh ...buleh berlari2 narak =D

    ReplyDelete
  10. amboi.. lama bukak latop.. buat aper tuu ,, haaha

    dah smyg belom??
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

    ReplyDelete
  11. fikiran tgh kacau ya...sbb buat assignment sampai 2 hari tak siap2??

    ReplyDelete
  12. gler r destop kau... serabut aku tgk :P

    ReplyDelete
  13. aku napok folder blue d dekstop mu..haha

    ReplyDelete
  14. biso.. biso.. biso..
    tak pernah lagi tengok desktop leh uat camtu

    ReplyDelete
  15. pestime aku dengo kompiter berlari... hew hew hew :p

    ReplyDelete
  16. dekstop tak kemas.
    bukak laptop lame2.
    -.-

    ReplyDelete
  17. kenpa pc ko belari H.J. senyap je. banyak assgnment ke?

    ReplyDelete
  18. tak tutp 3hri dh eh?xpe law rosk ko hntr kt aku hokey..hehe

    ReplyDelete
  19. udah2 la...buat la entry baru..asyik komen kat sini..bosan laaaaaaaaaaaa..hahahaaaa...bluuuuweeekkksss...

    ReplyDelete
  20. lama gila tu...tak kanlah berblog sampai 2 hari...:)

    ReplyDelete
  21. suke hati ko la H.J. tu pasal tak boleh jadi scandal. hahahahaha...

    ReplyDelete
  22. ko minat one piece iya?
    aq minat naruto je..

    ReplyDelete
  23. aku nye desktop kosong hahaha
    amboi siap 'aim' blog ben tu
    mesti blog wajib singgah tu =)

    ReplyDelete
  24. pndai dia bermarathon..maju la..hahaha

    ReplyDelete
  25. aku tak suka desktop serabut camtu. T___T

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia