wordless wednesday

47 comments
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

47 comments:

  1. ape ni...restoran ape??best ke??? hahaha tetibe lapo..baru nengok name aje...

    ReplyDelete
  2. teringat kisah lama ke weh? hahaha..


    p/s: arghh ko.. sume jam aku ko kate jam lelaki... huh

    ReplyDelete
  3. dkna tau HJ rindu klate kan?? hihiii...terutamanya rindu nak makan budu :)

    ReplyDelete
  4. wow 4 season~~ d kelate ek~~
    untung la org kelate =)

    ReplyDelete
  5. aik ade erk,nape ika xpnh nmpk pun restoran ni hehe

    ReplyDelete
  6. Apakah ini? Siyes aku tak tau. :p

    ReplyDelete
  7. ape semua ni HJ?....akak tak pahamlah wei

    ReplyDelete
  8. restaurant ape nie? kt kelantan je ek ade?

    p/s: draw je bole pegi?? hakhakhak

    ReplyDelete
  9. yeah! restoren ni dekat jgak ngan umah..sedap kerabu mangga kt sni

    ReplyDelete
  10. H.J promote restoren baru ko?hehehe

    ReplyDelete
  11. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  12. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  13. salam H.J....ini restoren makanan cina tapi halalkn H.J....

    best x makanan nyer...:)

    ReplyDelete
  14. ni kedai faberet ambo neh :) bilo balek mesia kto g makey duo hohoho

    ReplyDelete
  15. owh kat sini die ajin melepak..hi3, nak gi intai ar len kali...ki3

    ReplyDelete
  16. kat sarwak tak de kot tmpt ni?..haha tak pernah jumpa

    ReplyDelete
  17. four season....slalu ke sini dgn family:)) slmt makan2 besar ye!!!:))

    ReplyDelete
  18. pernah makan kat situ tahun lepas;)

    ReplyDelete
  19. fullamakkkkkkkkk...
    4 seasons tuuuuuuuu...

    ReplyDelete
  20. kalau ada rezeki lebih k.ayu nak ke kelantan.. mesti syok kan>

    ReplyDelete
  21. hehehe.....chinese food kelate ye??

    ReplyDelete
  22. waaaa..mkn kt hotel,ley blnje kte pasni ye???hehe

    ReplyDelete
  23. owhhh..manala sy tau..sy tak pernah pegi sana :P

    ReplyDelete
  24. ohh, restoran 4 musim..
    tak pernah tau pulak :P

    ReplyDelete
  25. apakahhhhhh
    kat kelateee kah?
    hehehe

    ReplyDelete
  26. eeehhhh...dulu ada kat kl ni. tapi tak sama kot. tapi skrg dah tutup.

    dalam restoran yang dah tutup tu dulu ada empat musim. pilih nak makan kat musim ape. menu pun lain lain.

    syang dah tutup. akupun xtau kenpa.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia