Skip to main content

wordless wednesday

Comments

  1. ape ni...restoran ape??best ke??? hahaha tetibe lapo..baru nengok name aje...

    ReplyDelete
  2. teringat kisah lama ke weh? hahaha..


    p/s: arghh ko.. sume jam aku ko kate jam lelaki... huh

    ReplyDelete
  3. dkna tau HJ rindu klate kan?? hihiii...terutamanya rindu nak makan budu :)

    ReplyDelete
  4. wow 4 season~~ d kelate ek~~
    untung la org kelate =)

    ReplyDelete
  5. aik ade erk,nape ika xpnh nmpk pun restoran ni hehe

    ReplyDelete
  6. Apakah ini? Siyes aku tak tau. :p

    ReplyDelete
  7. ape semua ni HJ?....akak tak pahamlah wei

    ReplyDelete
  8. vahhhhh sedap ke?mknan korea eh?

    ReplyDelete
  9. restaurant ape nie? kt kelantan je ek ade?

    p/s: draw je bole pegi?? hakhakhak

    ReplyDelete
  10. yeah! restoren ni dekat jgak ngan umah..sedap kerabu mangga kt sni

    ReplyDelete
  11. H.J promote restoren baru ko?hehehe

    ReplyDelete
  12. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  13. yg aku phm kota bahru kelantan je :P

    ReplyDelete
  14. salam H.J....ini restoren makanan cina tapi halalkn H.J....

    best x makanan nyer...:)

    ReplyDelete
  15. ni kedai faberet ambo neh :) bilo balek mesia kto g makey duo hohoho

    ReplyDelete
  16. owh kat sini die ajin melepak..hi3, nak gi intai ar len kali...ki3

    ReplyDelete
  17. kat sarwak tak de kot tmpt ni?..haha tak pernah jumpa

    ReplyDelete
  18. four season....slalu ke sini dgn family:)) slmt makan2 besar ye!!!:))

    ReplyDelete
  19. pernah makan kat situ tahun lepas;)

    ReplyDelete
  20. fullamakkkkkkkkk...
    4 seasons tuuuuuuuu...

    ReplyDelete
  21. best ke, sedap ke? kat mana? hahaha

    ReplyDelete
  22. nak belanja ka???

    ReplyDelete
  23. ketinggalan... =.=" ----------->

    ReplyDelete
  24. kalau ada rezeki lebih k.ayu nak ke kelantan.. mesti syok kan>

    ReplyDelete
  25. hehehe.....chinese food kelate ye??

    ReplyDelete
  26. waaaa..mkn kt hotel,ley blnje kte pasni ye???hehe

    ReplyDelete
  27. owhhh..manala sy tau..sy tak pernah pegi sana :P

    ReplyDelete
  28. ohh, restoran 4 musim..
    tak pernah tau pulak :P

    ReplyDelete
  29. apakahhhhhh
    kat kelateee kah?
    hehehe

    ReplyDelete
  30. eeehhhh...dulu ada kat kl ni. tapi tak sama kot. tapi skrg dah tutup.

    dalam restoran yang dah tutup tu dulu ada empat musim. pilih nak makan kat musim ape. menu pun lain lain.

    syang dah tutup. akupun xtau kenpa.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-