Skip to main content

virus ym

bila aku bukak ym..selalu je member aku yang sorang ni dok tegor aku...dalam bahasa inggeris plak tu...aku tau la yang memang dia terer english..tapi, jarang je tegor aku macam tu...

dah banyak kali da..first  mesej popup yang  kuar "hey..u around..?"..haha, ayat english tu..kalo member aku tu pompuan..konferm je aku layan..tapi..dah berbulan dah..bila aku bukak ym..mesti dia tegor..kesian pom ada gak..

so, aku pom layan je la..padehal aku dah syak dah yang ym tu berbaur virus..kalo tegor..last2 dia akan kasi link suh kita klik..haha..aku siap printscreen lg conversation antara aku nga dia.. kalo korang tengok..jangan kata aku kejam plak bila balas ym macam tu..






so, korang kalo dapat ym yang meragu2kan..jangan dok main tekan link wei...silap2 diaorang dapat korek semua maklumat dari lappy korang..nanye tu...haha..sapa ada ym bagi aku wei..nak tambahh kenalan ni..kalo segan segan..add la ym aku : besi_buruk41@yahoo.com .

ps : jangan gelakkan english aku kat atas tu...haha

Comments

  1. akak kalau dah ada baur2 mencurigakan tuh mmg da tak layan...wat jahanam komputer ja watpe..huhu

    ReplyDelete
  2. dulu..virus fb..dah terkena..ne virus dari y pulak..

    ReplyDelete
  3. macam2 cara orng nak hack akuan peribadi orang...

    ReplyDelete
  4. rara mmg lame dh tak on ym.malas giler.

    ReplyDelete
  5. semua tempat yg boleh chat virus tu nak pergi kan. ish2.




    kena bayar tak weh kalau add? :p

    ReplyDelete
  6. haha..virus terbaru lak ye..tak habis2 lagi ke..hari tu fb..ni ym pulak da..

    ReplyDelete
  7. mu nk buko link gapo benanyo..ehehe

    ReplyDelete
  8. haishh..mcm2 hal la dunie tenet skang.. grrrrrr

    ReplyDelete
  9. memang tak layan kalau cam ni..dah sah2 bkan member kita

    ReplyDelete
  10. nyampah tul kalo on9 ym....skang ni pn pesbuk pn sama...



    nk gelak gak... muahahahahhahahahahAHAHHAHAHAHHAHAH

    ReplyDelete
  11. woh....power english orang kelantan ni...hehehe

    gelakkan dia niena...HAHAHAHA

    ReplyDelete
  12. ngeeee....ym pon ada virus. aku gunua google talk je. jangan cakap GT pon ada virus gak. memang aku tutup je sume kang.

    ReplyDelete
  13. tertarik ngn soalan jiji ahahhah

    ReplyDelete
  14. hi dik

    jom follow akak

    jap akak follow kamu jugak

    ReplyDelete
  15. it means a lot to me <-- haha bole lgi ckp cm tue.. haha serious kelaka jgak virus nie kekadang..

    ReplyDelete
  16. macam2 cara hackers sekarang ni..mereka buat semua tu utk kepuasan diri..pelik2...takder cara lain nak cari kepuasan...aku takder ym bro..huhuhu

    ReplyDelete
  17. ahahh.. naseb bek gua pakai mac.. selamat sket dr virus2 segala.. ym ade je.. nah add ! gua malas bab2 nk meng add ni..

    mic_key9489@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. hoh! biar betul. ko tipu kan.

    ReplyDelete
  19. salam H.J....mcm2kn zaman skg...

    yer la betul ckp harrazdani kat atas tu H.J x ada shoutbox la....
    kalau x mama nak jerit jer kat shoutbox H.J....:)

    ReplyDelete
  20. haha. rajin pulak melayan kan dah tau virus.

    ReplyDelete
  21. dunia it semakin maju,otak yg pencipta it pon nak maju gak,semua nak kasi virus,sembelih jugak lah,huhu *teremo jap,muahahahaha :D

    ReplyDelete
  22. erk ym pun da jd mcm tu

    huhu

    xnah lg

    jom ym

    haha

    ice_blanded88@yahoo.com

    =_=

    ReplyDelete
  23. keh3..jangan org kata tak layan kan..virus pun virus lah..kih3..

    ReplyDelete
  24. oh shitt.. kenapa aku turut mencarut? hahaha

    ReplyDelete
  25. hahaha...nak kata guna A.I pun tak jugak..

    ReplyDelete
  26. selalu je ade gnie..tapi tak pernah layan..huuuu..

    ReplyDelete
  27. hehehhee
    virus cinta sama ym
    hahhaaha
    okeh dh add dah..aiyaaaaakkk

    ReplyDelete
  28. insyaAllah nnt add..
    tp ak jrg bkk ym hahahaha

    ReplyDelete
  29. kalo tak kenal tak perlu layan, simple kan hehe


    perghhh..dah lama la sy bersara dlm dunia YM

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-