Skip to main content

spontan khamis

ooo..selamat pagi dunia..

ps : letih amat

Comments

  1. selamat pagi untuk tempat ko je.. sini sudah malam lah..

    ReplyDelete
  2. err.. selamat petang ! esok cuti yeay...

    ReplyDelete
  3. salam H.J...selamat petang yer...:)
    malaysia cuti esok...:)

    ReplyDelete
  4. selamat malam...eleh...macam buat kerja berat jer...bukan g bendang pon..bukan g menoreh getah pon...hahahaaa :D

    ReplyDelete
  5. mak aihhh...pagi tang mane ni?? ahahha

    ReplyDelete
  6. selamat selamat semuanya :))
    istirehat cukup2 ya!

    ReplyDelete
  7. ko sampai 2kali spontan..aku nan hado!!

    ReplyDelete
  8. kaifa halukum?
    *ntah btol tidak...da lpe bljr kt skola dlu =p

    ReplyDelete
  9. esok hari malaysia. cutiii

    ReplyDelete
  10. ini mmg spontan sgguh ni.. keh3

    selamat malam.. erkk :p

    ReplyDelete
  11. selamat pagi nak ke tengah hari, hehe

    ReplyDelete
  12. selamat ptg ( sambil betol2 kan urat2 pinggang).. hiarkkkk!!!

    ReplyDelete
  13. Selamat petang sambil tangan satu lagi makab ice cream hahaha

    ReplyDelete
  14. selamat malam. malam baru aku dapat nak jalan jalan dalam dunia maya ni. siang tadi bz menghabiskan maknan orang kat open house.

    ko letih makan kat open house jugak ke.

    ReplyDelete
  15. Nanti aku carikan awek dlm entry baru eh haha

    ReplyDelete
  16. OPs! dah masuk maghrib dah ni ahaha :D

    ReplyDelete
  17. time aku type komen ni, kat egypt pagi lagi, jadi, selamat pagi! :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-