Skip to main content

operator maxis

haha..aku jenguk cikgu GEn 2 tadi..tertarik dengan citer pasal dia bengang dengan celcom.. aku pom pengguna celcom..siap pakai Upax lagi..pasai tu la ramai awek nak mesej aku..sebab diorang yakin yang aku akan reply mesej diorang.. pasai satu sen je kan satu mesej..haha

aku tak nak citer pasal celcom..aku nak citer pasal maxis..petang tadi baru aku coll..buat aduan yang bb aku baru je bayar..tapi line lembab semacam je..kena2 akak plak yang handle aduan aku..so..aku luah la segala permasalahan..terus dia suh aku buat itu ini..pegi kat tools la..tapi..tetap slow..menggelabah dia..

last sekali dia minta alamat aku..nak cek coverage dan sekali no talipon aku. dia cakap dia nak kontek technican dia and lepas tu akan coll aku balik...huh..sungguh bersungguh sungguh akak ni..padehal aku coll tadi sebab nak terminate bb aku..bila sampai macam tu sekali..tak sanggup aku nak bagitau tujuan asal aku.. takut yang dia kena marah dengan boss gara2 tak dapat handle kes aku..

takpe kak..esok saya call and terminate bb ni..minta minta operator lain yang angkat esok..saya tak nak susah2kan akak sebab rekod panggilan kita direkod..nanti kak kena marah kalo saya terus terminate bb ni..haha

Comments

  1. sengal..... sje nk test ler 2 :P

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    padahal nak terminate,tapi lain plak yang jadi..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. gelabah lerr tu..huhu..hari pertama kerja kott..hehe

    ReplyDelete
  5. ahahha.. jahat tol.. bgus2 sb ksian gak kat akak tu.. :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha kesian je kt akak tu XD

    ReplyDelete
  7. akak pratikal kot tu haha..baik hati btol..

    ReplyDelete
  8. hahaha.okey serius sengal gila.hehehe

    ReplyDelete
  9. hahha. siang tadi baru je melawat maxis n celcom center. survey postpaid. huhu

    ReplyDelete
  10. dia kn dh tetapkan brp limit2 pggunaan kte,mfgkin telebih kot... tpp mmg cmtu...selkom pn bla angin ahmar dia mai,rasa cmtu gak

    ReplyDelete
  11. Beli je yg unlimited..tapi dah nak terminate, terminate je lah ahaha!..ade minta nombor awek tu ke? :)

    ReplyDelete
  12. haha ckp je la nk terminate.. nie bebel duk adu mcm2 lak ko nie..

    tp terminate bkn kne pgi maxis centre ke?

    ReplyDelete
  13. hehehe...baek hati betoi operator tu..>.<

    ReplyDelete
  14. baik jugak akak tu kn.. org baru kot.. ngee..

    ReplyDelete
  15. menggelebah semacam tau akak tu. kesian2. hehehe ;p

    ReplyDelete
  16. hahahaa..saje jer nak kenakan akak tu..ish...nakal kamu...

    tapi line bb memang buat hal musim perayaan...geram!!

    ReplyDelete
  17. harap harap akak tu baca entry ni.

    tak tanya akak tu ada blog ke tak.

    bb maxis memang @^&%&%$*^&$*^(#.

    tak dapat nak duliah dgn kata.

    guna la P1 Wimax. =)

    ReplyDelete
  18. hheheheheheh mst dlm dilema ni kan.kalau akk tu angkat jugak sok cane?

    ReplyDelete
  19. adoi pntg ngn awek..
    hahahahahaa
    klo esk pn awek y agkt kol, jwbnye smpi bile2 ko xleh terminate hahaha

    ReplyDelete
  20. ahhahaha...ooo ptot laa laju jep bls msg kn..rupenyee upx.. hahahaha..sme ahh..kalo xgne upax mau xblas hahaa

    ReplyDelete
  21. biasa bb maxis limit dia 1.5GB jer. yg terbaru limit 3GB... tp skrg dh pkai streamyx lg best...

    ReplyDelete
  22. kekdg bila diaorg bg good service, kita jd serba salah je kan nak suarakan pe yg ade di hati **chewah**

    aku xpnah use maxis sbb coverage x kuat kat rumah..now using Digi BB =)

    ReplyDelete
  23. kui44 awat hang jahat benoo~

    cian akak tu

    ReplyDelete
  24. semua pun sama je. celcom lembab, maxis pun lembab. takkan nak terminate 2-2 kan? haha.

    ReplyDelete
  25. pandang sebelah mata je maxis nie.haha

    ReplyDelete
  26. terminate jee.
    pastuh pakai p1wimax
    :)

    ReplyDelete
  27. baguslah akak tu..bersungguh2 dia buat kerja..bukannya main2..hehe..

    ReplyDelete
  28. rasenye bb maxis lagi ok kot, kalau tel celcom lg bgus...hi3

    ReplyDelete
  29. aku mase pkai bb celcom dlu lagi mencabar.lembap die lain mcm.dah byr ke xbyr ke,memang slow tahap 2lah xubah2.keh3

    ReplyDelete
  30. weeww~... thanx sebab link kan entri saya di sini.. patut pun traffic saya menjunam naik. thanx again ya UBI...

    ehehehe.. kelakar plak cerita di atas ni... macam kesian plak akak yang bersungguh2 tu... hehehe..

    ReplyDelete
  31. kesian akak tu..beriya-iya terangkan..

    ReplyDelete
  32. hahahaha..
    kelakar gile.sian kottt...
    sabor jelahh...

    ReplyDelete
  33. baik nye pngguna maxis ni.. haha.. klu laki yg angkat call tu mcm mane agaknye

    ReplyDelete
  34. digi daku dah 3 bulan tak bayar...heheh

    ReplyDelete
  35. lolz .. haha

    http://iium-blogger.blogspot.com/2011/09/chosen-video-made-by-malaysians.html

    ReplyDelete
  36. salam H.J....cian nyer mama dengar akak tu mengelabah...kenalah buat kerja kalau x bos bising...
    wah terminate bb tetap juga diteruskn yer H.J...:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-