member ku jadi model

38 comments
member aku pernah cakap yang dia sangat anti dengan seorang model ni..?sbb apa? sebab model tu sanggup menggadaikan segala jenis bentuk tubuh dia untuk menggapai kerjayanya..

model tu sanggup memakai seksi sampai seksa mata member aku menengoknya..tapi salah member aku jugak kan..?sape suh pegi intai model buat photosot..serius..aku tahu yang member aku tu ada cita cita nak jadi model..

so, aku sebagai seorang sahabat yang memahami..aku tahu yang dia mempunyai cita cita yang terpendam..jadi aku dengan senang hatinya telah mengeshot satu keping gambar untuk dia..maklum la..seorang newbie dalam dunia permodelan..

kalo korang yang ada DSLR tu ada hati nak shot sorang model..aku rekemen member aku ni la..walaupun pahit hakikatnya..korang kena akui yang member aku tu seorang yang berbulu..


ps : sory sbb tak berBW...internet makin down..simpan nak BW kat Saudi nanti
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

38 comments:

  1. hahaha.. kecian kat member ko ni.. ko pos je lah kat mana2 agensi modeling.. mana tau tercapai hasrat dia jadi model nanti..

    ReplyDelete
  2. biso weyh jadi model doh dio... eh macey nok wi nyepak jah tu haha...

    ReplyDelete
  3. haha, model import dari mana ni?huhu

    ReplyDelete
  4. hahaha..jiji ke tu?? berbakat..berbakat

    ReplyDelete
  5. ade gaye model pro nih.. haha.. kaki siap angkat lgi tu

    ReplyDelete
  6. kah3..cam kenal je..tp nampak brisi ckit.

    ReplyDelete
  7. ececece bleh sewa mpdel ni nih kejap..hehe

    ReplyDelete
  8. keh555 memang berbulu je den tengokk^Y^

    ReplyDelete
  9. ke gambar kau ni ? saje nak soh org puji hensengg ngat tak tau keh hakhakhak

    ReplyDelete
  10. klaka la, comel je member tu posing.. hahah XD

    ReplyDelete
  11. pak ostad jiji ehhhh?? =D

    sengal tol kowang~ngeee!


    eh eh! kalau tak silap,ni taman tengku anis kan?

    ReplyDelete
  12. Hahaha siut je kan. Pose maut tu beb. Kalau dia tau ko post pix dia, mau kena whack ko nanti hahaha

    ReplyDelete
  13. kachakkkk nye rakan anda tersebutttt.
    hehehe
    :P

    ReplyDelete
  14. salam H.J...selamat hari raya yer...

    wah kawan posing kat bawah pokok apa
    tu....

    hehehe moga dpt jadi model nanti...

    wah H.J nak kembali ke Arab Saudi yer...jgn lupa singgah blog mama nanti yer...:)

    ReplyDelete
  15. model gapo tu mey? haha.

    selamat hari raya mel. maaf blako tuu.. huhu

    ReplyDelete
  16. HAHAAHA! amboiii, pose menggodaa

    ReplyDelete
  17. hahaha kena belatih lagi nie..

    ReplyDelete
  18. entri ni nmpak cool tp sbnrnya punya maksud tersirat haha

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia