Skip to main content

akhirnya

selamat petang sabtu..macam mana sabtu..?isi bebaik yer..nanti ada yang bocor..rugi hari minggu tu..kalo aku jadi ezad skytech tu..sah2 aku tido sampai malam..hobi tu..kena manfaat di hari minggu ni..ahaha

haha..entry sebelom ni adalah pasal citer menantu tu kan..?ramai yang meminta sambungannya.. tapi, maafla.. memang tak de sambungan..memang macam tu je citer aku dapat..haha..nampak benor aku menipu...

tapi..seriyes..hujung entry aku tu la penamat ceritanya..itu pasal sumber cerita aku habis sampai situ je..takkan aku nak pandai2 tambah..ehe..time tu aku dapat sms, aku tak dapat fokus apa yang penyumber cerita itu sampaikan..last2..tak tahu jugak macam mana pengakhirannya..

kalo sape2 rasa dia tu ada bakat dalam penceritaan ataupun ada pengalaman seperti di atas..korang tulis la..buat kat entry korang..nanti aku p baca macam mana penyudahan kisah ini..haha

ps : esok kena pergi kelas da..seminggu dok bersantai

Comments

  1. owhh patutlah terhenti ceritanyaa..
    duk tergantung je. haha :D


    selamat berkuliah:)

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    xdop sambungan deh..

    selamat berkelas esok.. lalala~

    ReplyDelete
  3. sama la dengan dang..
    kuliah pun dah mula..

    selamat belajar !!!!



    peace

    ReplyDelete
  4. sementara ko duduk bersahaja tue pe kte ko smbung cite tue.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Dalam kelas sokikir la sambungan nya....

    ReplyDelete
  6. alooo die suruh kite sambung pulakk .

    err gud luck study :)

    ReplyDelete
  7. er.. belum baca cerita yg lepas.. nk g bace la ni.. :P

    ReplyDelete
  8. hahahaaaa..padan muka kene masuk sekolah..lalallalaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  9. Alaa, buat je sambungannya. Tak puas baca, hikhik ;p

    ReplyDelete
  10. salam H.J....selamat belajar kembali ye...belajar elok2 kat sana k...:)

    ReplyDelete
  11. Tpu xkn xde. Wargh nk aku wat smbgn x? Hehe

    tgk td ko xg kls pon kn adoi

    ReplyDelete
  12. Tpu xkn xde. Wargh nk aku wat smbgn x? Hehe

    tgk td ko xg kls pon kn adoi

    ReplyDelete
  13. aiyaaaaak
    soh owg smbg plak
    pat smbggg!
    hahahaha

    ReplyDelete
  14. Owos? Gtu jek cerite die? semangat saya dok nunggu...;p

    ReplyDelete
  15. sudaka ya sy baca?hoho


    selamat berkuliah yerr dekkk haha

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. hang rajen BW ekk!

    ReplyDelete
  18. Xde mls2. P kuliah cpat. Hahaha
    Ooo..ko tipu rupenye...eee aku ptt bc dua kali entry ni tau..grrrr

    ReplyDelete
  19. xnk tau sambungan.. aku nk buat ending sndri.. hehehe..


    p kuliah! jgn malas2.. hahaha.. good luck :D

    ReplyDelete
  20. kte wat ending sndirila...
    mak die pilih yg pkai kapcai tu sbb itu motor die sndiri...pastu kt umah die sbnrnye ade ferrari sebijik...bmw sebijik...porsche sebijik...kancil 10 bijik....sje die g naek motor sbb tanak menunjuk...
    yg bwk merc tu plak sbnrnye drebar je...cilok keta bos die =p

    ReplyDelete
  21. aku teringin nak mengarang.. tapi cam maleh lah... hahaha... aku nak tau sambungan yang sebenar..

    ReplyDelete
  22. masa cuti ni la nak berjalan je..huhu~

    haha...aq ingatkan ada sambungan lagi...(^^,)

    ReplyDelete
  23. huhu, selamat menunaikan tanggungjawab la yoo..

    ReplyDelete
  24. rajin2 belajar yer...ingat pesan mak ayah! he3...

    ReplyDelete
  25. aku nk ko jgk yang sambung..hehe

    selamat belajar..err...tapi maksud 'kelas' tu pe yer??keh3

    ReplyDelete
  26. kalo cm tu, nk pilih yg moto honda tp skandal nan pkai merc.. boleh??hahaha

    ReplyDelete
  27. opss... x baca lagi citer tu, kena baca dulu :D

    ReplyDelete
  28. ending tergantung!hahah.rase nak siku!

    ReplyDelete
  29. haha btl2... sok dah stat kelas.. :(

    ReplyDelete
  30. kenapa aku miss entry tu. ok. baca sekarng.

    act. weekend aku penuh dengan jemputan open house. sekrg kene sore throat sebab byk makan makanan berminyak + air sejuk. adeh, suara tenggelam timbul je ni.

    ReplyDelete
  31. aku pon dah seminggu tak baca blog ko, so aku pon tengah baca skg ni, tapi tak sampai lagi entry yang dimaksudkan tu~ :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-