TEKA SKOR BOLA 20 OGOS

25 comments
nak join pepandai la klik gambar pasu ni
kali ni aku nak join segmen azam di laman ayah su.. nampak macam abang azam ni peminat bola jer.. aku tak minat sangat bola ni sebab ada sesetengah pompuan tu tak suka sangat orang yang aktif bola.. tapi, sesetengah tu suka je bila tengok lelaki ni berpeluh bila bersukan. so, aku dok tengah tengah.. wasotiyah kalo dalam bahasa arab. senang la kan..? mesti kedua dua yang separuh tu suka..aha..

ni yang aku teka :

  1. Arsenal2 - 1Liverpool
  2. Chelsea2 - 0West Bromwich A.
  3. Everton1 - 1Queens Park R.

ps : harap bobo tak tersinggung dengan predict aku ni.haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

25 comments:

  1. psl bola lg hehe..HJ soklan ika xjwb lg sob3x,yg psl lagu Ya Thoybah tu >_<

    ReplyDelete
  2. oh ok xpe hehe..ingt pnh dgr,sbb kata org lagu ni klu kt mekah selalu je diorg pasang lagu ni huhu

    ReplyDelete
  3. aku rasa, arsenal kalah..haha..amcam?

    tp klu ikut kekuatan team, aku rasa seri..

    ReplyDelete
  4. aku tak kesah sape menang y aku kesahkan bila klantan lawan jer hahahaha

    ReplyDelete
  5. Dlu mmg xminat lsg bola ni..tp lepas tgk The Red Warrior main..hehehe terus minat..tapi minat TRW jer la :)

    ReplyDelete
  6. terima kasih....byk blogger girl lah....jarang join bola...xminat

    ReplyDelete
  7. x minat arsenal..haha
    http://cikteddycorner.blogspot.com/2011/08/tinggalkan-link-anda-disini.html

    ReplyDelete
  8. bola ohh bola...

    nak sokong sapa memang ja..hehehhe

    ReplyDelete
  9. go arsenal go ! yihaaaa . beluncas saja lalu sini .. nak tumpang buang angen sebenarnya . kekeh .. larikk !
    hihikkss .. jgn mara yee . ((:

    _________________________
    I have added cool emoticons to this message.
    To see them go to http://x.exps.me?fd61b67283b06a1bff5cb896a5927102

    ReplyDelete
  10. bola..bola..lelaki yg tak macho jew tak minat bola...kah...;d

    ReplyDelete
  11. salam...wah join segmen bola yer...

    jom lah join segmen En.Ben plak.....

    http://maszull.blogspot.com/2011/08/saya-blogger-prihatin.html

    ReplyDelete
  12. selamat bersegment. bola itu cool yawww =D

    ReplyDelete
  13. memang hntu bola tol ko nih hahaha

    ReplyDelete
  14. saye teka liv 2 - 1 arsenal =)

    ReplyDelete
  15. saya tak suka bola tapi pernah suka bola. haha. macam-macam

    ReplyDelete
  16. haha sikit sgt tu..mcm was-was je..hehe

    ReplyDelete
  17. wuish.liverpool teka 1 je??? mungkin typo kot.sebenarnya 10 kan.hehe;)

    ReplyDelete
  18. go the blues..
    oh yeahh..

    napok sangat ke fans chelsea?? hahaha

    ReplyDelete
  19. check link ni ahlil nujum sekalian

    http://www.tekaskor.com

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia