Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com

15 comments
nak join klik gambar
aku telah ditag oleh abang lan untuk contest ni.jadi, aku tak nak mengecewakan abang lan yang bersusah payah mengetag aku. niat aku nak kasi abg lan menang contest ni..ehe. lagi pom contest ni kena ada kerjasama dari yang kena tag. iaitu penyertaan akan dikira jika 2 daripada orang 3 yang ditag menyertainya. jadi kat sini..aku pom nak tag orang la.. yang kena tag tu aku minta maaf sesangat..aku bukan nak susahkan korang..saja nak tag..nak buat atau tak tu..up 2 u..aku tak paksa..saja nak cukupkan syarat..bolehkan?

aku tag kawan laki aku..haha
- keroro
- imbobo
- hazirah

ps : kalo yang kena tag dah join.buat entry 2 kali..tak de dalam syarat..haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

15 comments:

  1. apesal tag bobo? nasib baik bobo baik.hahaaha [bodek lebih nie]

    ReplyDelete
  2. nampaknya kena tunggu taun depan la, baru dapat duit syiling baru ni...

    ReplyDelete
  3. dpt makan ubi kayu bakar best gak nih..


    TETIBA~

    ReplyDelete
  4. ubi stelo buat cek mek laa....

    join².....eh...niena la nih

    ReplyDelete
  5. ramai gk erk yg join segmen ni hehe

    ReplyDelete
  6. wow...semoga ada rezeki menang...ganbatte

    ReplyDelete
  7. yang ke 4 tu tag dkna yea...hahahaaaa

    ReplyDelete
  8. em...harap nyer wit seling tu leh gadai...kah...;d

    ReplyDelete
  9. wowweeeee selamat ya!!! selamattt!

    ReplyDelete
  10. thanks sbb tag! hehe baru nk join ni hehe

    ReplyDelete
  11. apesal tak tag saya T____T


    heeee :P

    good luck !

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia