orang bujang

51 comments
pernah je aku dengar perkhabaran yang orang bujang ni tak tahu nak berdikari. kalo kat dalam rumah tu, memang dah macam kandang kambing..baju seluar bertebaran sini sana..

bila ditanya kat diorang..jawapan macam biasala..."ala..orang bujang..tak de isteri nak kemaskan.." aku pon sama la..pakai jawapan tu je..lelaki memang malas kan? tapi..skang ni dah berubah da takut tak de orang nak jadikan menantu..

yang ni lagi terbaik...lepas terawih tadi aku p terjah umah member aku..tengok macam mana umah orang bujang..pergh..memang terbaik..ingat nak p melawat je..kot2 diorang mengimarahkan umah tu dengan buat solat terawih..last2 dapat moreh dengan steamboat..

setumbuk
haa..nampak kat atas tu..moreh cara orang bujang...susah woo nak cari stok bujang macam ni..biasanya orang bujang lepas habis terawih...p lepak bawah pokok. sesambil tu main bunga api dengan buat gaya tangan diputar2..

p/s : member aku ni korang rasa boleh kawen dah ke??

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

51 comments:

  1. Hahaha.. terbaik tu..malam2x makan steamboat..walla~

    ReplyDelete
  2. perghh! tak pelawa pn kami disini. huhu

    ReplyDelete
  3. waa steamboat tuu..

    die ade ciri2 laki plihan aku tak?kalo ade, bole la knalkan..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha..laki skema je yg kemas..betul?

    aku rasa dia boleh kawen dah tu..

    ReplyDelete
  5. eiiii , makanan ape 2 ? nampak aneh semacam jee. ehhhee

    ReplyDelete
  6. salam...

    bukan semua lelaki bujang malas kan
    ada juga yg rajin berkemas....

    caya la moreh makan stemboat...:)

    ReplyDelete
  7. setanded bujang....bujang forever

    ReplyDelete
  8. hahahha..
    tak dok lagi ore buat moreh nge steam boat kae?..

    buleh nikoh doh tu.
    bilik kawe kube sokmo.:)

    ReplyDelete
  9. nak kenal jugak siapakah gerangan rajin bebenor tu..boleh wat calon neh..hehehee

    ReplyDelete
  10. sahhh!!!

    memang boleh kawin dah..hehe..lain dr yg lain org bujang nhe..ehhehe

    ReplyDelete
  11. Ramai dah peminat nak tau siapa gerangan ni haha!...rajin betul dia ye..kalau member aku dah bodek ni huhu!

    ReplyDelete
  12. bulih nikoh doh tu kalu tu moreh male nim...hehe hebak hebak!! =)

    setumbuk la sangat..steamboat wehhh!=D ejah sikit^^ rezeki male ni HJ dapat make setumbuk..hik3~

    ReplyDelete
  13. meh la kenal kan kat aku. nak tngok potensi boleh jadi calon suami ke tak. ahahahahaa

    ReplyDelete
  14. ecececeh.. boleh wat calon menantu ni,,, hehehehehe

    ReplyDelete
  15. ahhaha..sedak tu mkn steambot hahaha

    ReplyDelete
  16. da boleh weh

    meh pass kat aku..

    sng la jd isteri die

    ReplyDelete
  17. wah..menarik!
    dah boleh kawen tuh..kalo xde calon,bagitau..;p

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. pergh!! special btol morehnye hehe

    ReplyDelete
  20. malampekena steambot ....hehe

    ReplyDelete
  21. wah~ steambOat~ mmg best klu mkn ramai2.. dah bleh dah tu...

    ReplyDelete
  22. kemain lagi morehnyer..

    rekemen kat aku satu..! haha~
    Bahagia hidopp woo dpat suami camnih~;p

    ReplyDelete
  23. HAHAHA..main bunga api dengan tangan berputar..

    dasat moreh :D

    ReplyDelete
  24. perghhh..moreh dia kemain lg tuh..sedak sedak

    ReplyDelete
  25. perghhh sedap kotttt...umah bujang mana ni ?? hik3 :D

    ReplyDelete
  26. steamboat tu..

    apa kejadah main bunga api..tgn putar..=.="

    ReplyDelete
  27. hoho..kimsalam membe tu okey..hikhik

    ReplyDelete
  28. hoho..kimsalam membe tu okey..hikhik

    ReplyDelete
  29. layak sangat dah kalo jadi calon tu . kih3

    ReplyDelete
  30. member ko tu dah boleh kawen dah.. tunggu apa lagi.. hahaha..

    p/s: thank's atas wish ko.. tapi Talip tu nama ayah aku ler weh..

    ReplyDelete
  31. Dh boleh da tu.. Wahh.. Kt umah bujang pompuan pun susah nk jumpe yg moreh ngan steamboat nih.. Huhu.. Kelah molek.. Hahaha

    ReplyDelete
  32. dah bersunat kan ?? da boleh la kawin !! haha :p

    ReplyDelete
  33. steambot?kikiki..bole dh kot kawen

    ReplyDelete
  34. alar steambot jerk.. takleh2 khawin lagi..
    hahhaha :)

    suka makan steambot.. :)

    ReplyDelete
  35. sedapnye..lapo perut tngk hari nie..weee

    ReplyDelete
  36. sedapnye.... beruntung dapat laki camni...kakakakkakaaa, da boleh kawin da..

    ReplyDelete
  37. dah peringkat wajib kawen dh tu hehe

    ReplyDelete
  38. teringin! nak buat sendiri kuah die tu tak reti. nak masuk dalam mulut je.

    ReplyDelete
  39. terbaik laa.. kena p cari calon cepat2.. :D

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia