Musuh aku adalah imBobo

34 comments
klik header misti bobo ni..
akhirnya dapat jugak musuh aku dalam segmen keroro.aku ingat dapat cikaro kiut.muhehe.lama benor aku tunggu..tengok tengok dijodohkan denga imbobo..segan aku dapat musuh yang otai sebegini. dari musuh nak jadi jiran eh..

aku rasa...rerata blogger dah singgah dah blog dia..tengok peminat dia pom dah nak mencecah 4 angka..nanti boleh la belajar nga dia..tunjuk ajarku imbobo..liberpool lain hal..aha..nk jenguk bobo tekan gambar tu yer

p/s : aku sebenarnya seorang pemalu..malu nak kapel nga bobo..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

34 comments:

  1. hahaha, kapel? eh

    bestlah jiran kita pun 4 anka follower dia..hebat..kene belaajr dari mereka ne...

    selamat berjiran..

    ReplyDelete
  2. bobo jambu ek??? tahniahhhhhh dah dpt jirannn..tunggu my turn lak

    ReplyDelete
  3. ustad nk kapel ke nk jiran ni

    lain maknenye tu=P

    sume nasib

    ReplyDelete
  4. tahniah! dah kapel..hehe..

    slamat bermusuh musuhan..hehe

    ReplyDelete
  5. haha, selamat berjiran XD

    kiut miut kan? :p

    ReplyDelete
  6. fuyoo~
    nak jugak jadik jiran...
    ekekeke.........

    ReplyDelete
  7. selamat berkapel ng beliau hihihi

    ReplyDelete
  8. hahaha nnt boleh dpt jiran cute2 lg hehe

    ReplyDelete
  9. salam...
    jiran imbobo dtg melawat jiran baru im kat sini..hehehe... :)

    ReplyDelete
  10. wah wahhh target cikaro jambu ye hihi

    ReplyDelete
  11. tak baik baloh..
    bule poso nie.
    heheh..

    selamat berpuasa ubi!

    ReplyDelete
  12. selamat berkapel berdua hahaa..salam ramadan

    ReplyDelete
  13. ok la tu H.J dpt jiran baik mcm IMbobo :)

    ReplyDelete
  14. kawe tok kena lagi ni, nok g terjah la...

    ReplyDelete
  15. pasal ape tetibe duk terbayang jiran sebelah rumah ek? ngee..

    ReplyDelete
  16. tahniah! bertuah dapat bobo..hehe

    ReplyDelete
  17. hahaha...

    hai musuh bobo...hehe..

    maloo tapi mahu ker..ehhe

    ReplyDelete
  18. ololo comelnye bobo...hahaa..selamat bermusuh~

    ReplyDelete
  19. aku pown malu klu tgk ko kapel ngn bobo... hahaha

    ReplyDelete
  20. wahh dapat bobo lahh.. gratz..

    ReplyDelete
  21. fewiit best lah ang dpt kapel ng bobo, jgn lupe bg tuah tu skit kt fyqa haha :P

    ReplyDelete
  22. selamat bermusuh. jangan gaduh2. kawan leklok. ahahhahaa

    ReplyDelete
  23. hehehe ramainye wish kt sini tq2 :) hahaha...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia