muhasabah

43 comments
hari ni full jadual aku..ke hulur ke hilir menghabiskan minyak moto.haha..tak sempat lagi nak berblog walking kepada teman teman yang meninggalkan komen dan jejak.

hari ni aku sempat cabut bulu ketiak je. tengok je pasal mesej kawan aku tu.. aku muhasabah balik dah berapa lama dah aku tak cabut bulu ketiak ni.. padehal cabut bulu ketiak adalah sunnah Nabi dan merupakan satu agenda yang dapat membersihkan diri.

tahu tak korang yang kalo bulu ketiak panjang melebihi 40 hari, bakteria makin banyak berkumpul. ini fakta yer..bukan auta. kalo bakteria makin banyak..pergh..makin kaw kaw la baunya. aku pom bilang2, dah lebih 40 hari da. so..aku mulakan ekspedisi mencabut.ingat..cabut yer..bukan cukur..cukur tak best..tak nikmat..

lelaki yang ada tabiat simpan bulu ketiak tu..cabut la..nampak serabai je..lagi pom kawan member aku tak suka..

p/s : betul ke pompuan tak suka laki bulu ketiak panjang??
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

43 comments:

  1. ambo sokmo gunting..
    sakit tak kalo cabut nie?.
    macam sakit jah..

    ReplyDelete
  2. eeeeeeee. geli je kalau banyak bulu ketiak. kalau sesikit tu boleh terima la lagi. sexy gak. opssss! ahhahahaa

    ReplyDelete
  3. haha..buat layer boleh tak? da macam gunting rambut pulak..hee~

    ReplyDelete
  4. haha..cabut guna nail clipper..baru style

    ReplyDelete
  5. bulu ketiak xpeakena potong sebulan 2 kali
    nanti ade kutu

    euwww


    hehe

    ReplyDelete
  6. serabai lau ade...bukan xslese ke lau ade bulu uh? @@ lagi 1, lau brpeluh tu, lencun ketiak..btoii

    ReplyDelete
  7. bulu ketiak xpeakena potong sebulan 2 kali
    nanti ade kutu

    euwww


    hehe

    ReplyDelete
  8. bulu ketiak siapa berjambul?sila bgtahu aku, kita team hahahahahaha

    ReplyDelete
  9. nak jwb soalan kat bwh tu je. tak sukeee. T_T

    ReplyDelete
  10. HAHAHA..selekeh r..ada ke pompuan yang suke?? :D

    ReplyDelete
  11. agak2 brapa pjg bulu ketiak ko... hehehe

    ReplyDelete
  12. eii..tak suka laki ada bulu ketiak panjang..cam pengotor jerk..heheee

    ReplyDelete
  13. lelaki janganlah panjang sgt, pendek sudah, semua takde pun tak boleh jugak. hihihi.. :p

    ReplyDelete
  14. ak xska laki ad bulu ketiak pnjg haha

    ReplyDelete
  15. kantoi bulu ketiak lebat nie..hahaha

    ReplyDelete
  16. hye mel..dh lama mu x cabut bulu ketiak aku deh??haha

    ReplyDelete
  17. hahaha..cabut?laki berbulu ketiak macam normal je..pompuan lain la..huhu

    ReplyDelete
  18. hehe, nikmat kot cabut :P

    p.s : fabregas da bla, keh3

    ReplyDelete
  19. cabut jer...ish2 sakit tu lainlah kalau sedang gatal2...mmg best cabut...hehe

    ReplyDelete
  20. hahaha. baru taw pasal fakta tu. memang geli. err tak pernah terfikir pulak tak suka laki ada bulu ketiak :D

    ReplyDelete
  21. kah2, dapat ikhtibar dr mesej member kawan kau ek, baguih le tuh, ley jadi idaman setiap wanita,,,semua pon tak suka kot,,,

    tapi kalau lelaki lagi dahsyat kot bauan dia tu,peluh jantan le katakan,kah2

    ReplyDelete
  22. iyeloah, kalau cabut sakit.. kalau cukur cepat plak ia lebat kembali.. ehehhe

    ReplyDelete
  23. ERRRRRRRRRRR....

    sila cabut hari jumaat jugak
    sunatkan.hehe

    ReplyDelete
  24. bagi kak?
    eik.......
    mmg akan suruh suami, ayah pi buang...
    bukan geli. tapi rasa mereka pengotor..

    ReplyDelete
  25. erkk... malu lak nk komen... selamat membersihkan diri..hehe

    ReplyDelete
  26. wau cabut ker??kebanyyk kn laki ni suka cukur jerk..'konon sakit"

    pompuan yg selalu cabut taw :)

    ReplyDelete
  27. saket la cabut..cukur suda~haha

    *ade ke orang suke bulu ktiak panjang??=.='

    ReplyDelete
  28. pompuan tak suke lelaki bulu ketiak panjang.

    respek ko rajin cabut. lagi bagus dari cukur.

    teruskan amalan mencabut bulu ketiak..^.*

    ReplyDelete
  29. ahhaaaha... saya pernah naik bus kebetulan ade bangla berdiri kat depan, dia angkat tgn nak pegang pemegang dekat ats kepala sekali tersembur keluar bulu ketiak...wekkk loya nak mntah sume ade..

    ReplyDelete
  30. bila bakteria msti lah kuar bau badan kn... jadi rajin2 kan lah wahai lelaki diluar sana mencabut bulu ketiak... ;)

    ReplyDelete
  31. cuba angkat lengan dkna nak tengok de bulu ketiak tak?? hahaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  32. haha. betul! geli kot panjang2. mcm selekeh tak jaga kebersihan. suka yang clean and clear jeh.

    ReplyDelete
  33. nak simpan untuk hari tua apa bulu ketiok yang panjang tu ? hahaa

    ReplyDelete
  34. cabut je lah bulu ketiak yi bukan sakit pon. lalala :p

    ReplyDelete
  35. erm best cabt
    tp pelik laki y cabut

    errr tk sume pempuan kot

    ReplyDelete
  36. gelak terbahak sekejap! err ape kejadah suka laki panjang bulu keti? memang tak sukalah..-.-'

    ReplyDelete
  37. gelak terbahak sekejap! err ape kejadah suka laki panjang bulu keti? memang tak sukalah..-.-'

    ReplyDelete
  38. memang tak suka pun. bulu ketiak sendiri pun tak suka, tahu. wakakaka.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia