Jom Cari Musuh

18 comments
korang nak cari musuh jugak tekan gambar alien jahat tu..

skang ni bulan ramadhan kan..so, kenalah hormat sikit sebab dalam bulan ni Allah telah menyediakan berbagai nikmat untuk ummat akhir zaman ni. kalo tak nak buat kebaikan pom...janganlah pegi buat kejahatan..so..aku rasa macam pelik je dengan keroro ni..ada ke nak cari musuh..aku pom dah terjebak nak cari musuh..jom p serbu keroro..klik gambar alien dia tu..

p/s : jiji yue anak pak mat, selamat hari jumaat.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

18 comments:

  1. selamat hari jumaat. selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  2. dengan sapa la keroro nak gandingkan jiran nnt.huhu

    ReplyDelete
  3. me..mu nk jd musuh aku ko?? haha

    ReplyDelete
  4. mcm best jer..selalunye mama caca carik resepi tapi hr ni mama caca nak join carik musuh..hehehe

    ReplyDelete
  5. musuh? aku nk cari calon suami.. errr... hahahahaha :p

    ReplyDelete
  6. haha...

    join jugak yer...

    selamat bermusuhlah...hehe

    salam jumaat...

    ReplyDelete
  7. haihhh macam2 segmen keroro ni buat hehe..sape la musuh HJ ngee

    ReplyDelete
  8. nak kena serbu ke?
    hokey acik terjah ...

    ReplyDelete
  9. haha, cari musuh pulak :P
    selamat hari jumaat jugak ..

    ReplyDelete
  10. thanks join!

    p/s : semoga dapat jiran yang best XD

    ReplyDelete
  11. wahhh bes nih..
    cik ana join gak..
    tah sape la jiran tetangga kang :P

    ReplyDelete
  12. haha .. pantun pendek kat bawah xley blah ...kreatip2 ~

    ReplyDelete
  13. errr.. ni sorang lagi.. nak kena terjah keroro tengok pebenda ni..hehhe

    ReplyDelete
  14. musuh sudah sampai bro hehehe salam perkenalan! :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia