DORORO TASK - blogger idola dan blog kegemaran

40 comments
asal usul segmen ni klil gambar tu
aku sambung lagi nampaknya segmen keroro ni di pagi yang syahdu. aku pom tahu yang keroro sangat sibuk..dia cakap nak uruskan kursus kahwin dia.

idola blogger aku ialah nesloo. mesti korang dah tahu kan? nama pena dia jijiyue.. sape tak kenal boleh godek2 bloglist aku.. tuan dia hensem je..sebab tu aku buat dia jadi idola.. tambah2 time dia pakai spek..luruh jantung hatiku tengok dia..nasib baik pipi dia tak pinky..hurm...

blog kegemaran plak banyak.. tak larat aku nak sebut satu persatu..tapi, kalo ada yang ternampak aku singgah dan komen kat satu2 blog tu.. tandanya blog kegemaran aku la..aku tak nak sebut plak blog yang mana satu..nanti ada orang cakap aku pilih blog2 cikaro je..

blogger idola tu aku pilih secara rawak je..ikut pilihan mata..aku pejam mata..fokus, pastu aku bukak mata balik..aku tengok blogger nesloo ada kat depan aku..tu pasal la aku pilih dia..

ps : iffah, jangan jeles lagi dengan aku.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

40 comments:

  1. blogger pilihan aku, mg jamey. hik hik

    ReplyDelete
  2. blogger pilihan dkna ialah ubibadok...lalalallalaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. wah ustad jiji..hehe

    blog kegemaran bg je bloglist tu..

    ReplyDelete
  4. blog msred masuk enarai tak? hhheee

    ReplyDelete
  5. suke minum nesloo..(erkk..tetibe..he)

    ReplyDelete
  6. xde dalam senarai..so blah dulu :P

    ReplyDelete
  7. ne pun blog ygku suke..haha..ada peringatan untuk diriku..weee

    ReplyDelete
  8. nak pi tengok blog nesloo lah..

    ReplyDelete
  9. mcm best je segmen ni, kenapa aku xmasuk aritu haihh...

    ReplyDelete
  10. nesloo? sedap diminum hak3x :P

    ReplyDelete
  11. neslo nescafe tambah milo hukhukk

    ReplyDelete
  12. akak x der blogger pilihan .. hermmmmmmmmm mcm mana nie erkkk .. sbb semua blogger yg akak jumpe adalah yg terbaik dan punya citarasa masing2 :))

    ReplyDelete
  13. Kepada yg tak der blogger pilihan tu, sila pilih saya yang baik hati nih..huhu..

    ReplyDelete
  14. Blog pilihan amy ada banyak dan boleh di katakan setiap hari pasti akan berkunjung ke belog mereka.

    ReplyDelete
  15. blog pilihan yien..

    blog..blog..
    "masih di fikirkan lagi" hehehe

    ReplyDelete
  16. salam H.J....cian mama blog mama x ada dlm senarai H.J pun...nak nangis la cam ni....hehehehe....mama gurau je H.J yer....:)

    selamat hari raya yer...maaf zahir batin...:)

    ReplyDelete
  17. ouh, jijiyue eks,,patutlah mesra je nampak,,hahaha

    ReplyDelete
  18. nah!! amek nie haaaaaa...potret hari raya untuk ubibadok :D

    http://kasihsuci-whh.blogspot.com/2011/08/potret-hari-raya.html

    ReplyDelete
  19. haha

    tak jeles pon

    jiji mmg elok jd idola ko

    da cm kemba da aku tengok

    ReplyDelete
  20. haha kenal sgt dgn jiji yue tu :P

    ReplyDelete
  21. boel pejam mata bukak mata. cam men tikam tikam nama je.

    ReplyDelete
  22. cra ko ckp cm gay da ak tgk hahahha..

    plik r plak kalo pipi dia pink.. pki blusher ke ap hahahaha

    ReplyDelete
  23. bro Jijiyu memang best !!!
    hihihi
    ptt la mcm anak didik.. hoho

    peace

    ReplyDelete
  24. cikaro...lama tak penah dgr perkataan ni....time study dulu ada lew...;d

    ReplyDelete
  25. cikaro...lama tak penah dgr perkataan ni....time study dulu ada lew...;d

    ReplyDelete
  26. owh.maknenye blog aku tgolong dalam blog kgemaran ko la yep? heee


    *ko ade affair ngan ifah ea? =p

    ReplyDelete
  27. err..hensem ker??sebnarnya sebab ko bukak mata dy dah da kt depan kn?hahaha

    ReplyDelete
  28. ko ade pape ke dgn jijyu tu?

    ehem!

    ReplyDelete
  29. luruh hati ..pelik jah bunyi tu hahaks..

    ReplyDelete
  30. mestilah jiji jadi idola..
    jiji kan artis alam maya..
    yolo dop??
    kikiki

    ReplyDelete
  31. jap lg nk terjah nesloo lah..jeles kot :P

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia