ayam sedap

40 comments
punggung terasa hangat lagi.. nak buat macam mana kan? baru sampai umah je ni..maklum la..teman orang p soping..teman pulak artis di alam blog..aha.

dalam perjalanan balik tadi, member aku ni sempat gak singgah beli juadah untuk berbukak puasa. pada masa tu jam baru pukul 2.00 petang. orang baru lepas solat zohor je. apa kejadahnya lepas zohor dah belikan? kedai pulak dah bukak da masa tu..

nak buat macam mana.. member aku ni kempunan nak makan ayam dadanya terbelah sambil berpusing2 di atas bara api..ayam pusing eh orang panggil? bantai je nama dia. aku tahu tunjuk dan bayar je.. alang-alang otw, baik singgah beli terus kan. tapi, aku musykil bila tengok makcik yang jual tu nampak sangsi je kat kitorang. lepas zohor dah beli da...tambah2 ayam first untuk jualan dia ari ni, aku nga member aku yang rasmi..haha

minta-minta dia jangan pikir aku ni tak berpuasa. dia tak tahu yang member aku tu pak ostad sekaligus merangkap pak imam.

tak nampak ke makcik tu dok tenung2?


p/s : sentiasa bersangka baikla dengan orang..

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

40 comments:

  1. jiji la tu

    eh itu ayam golek

    apsal ustat2 teringin ni

    de pape ke wakaka

    ReplyDelete
  2. errkk..awal sgt ekpun beli...

    mengidam eh~

    ReplyDelete
  3. ayam pusing2..? nak gelak boleh tak? hahaha..
    bukan ayam golek ke? dia xbuat board ke ckap tu ayam ape? adOii..pak ostad? ehem2..kim salam yer..kui3

    ReplyDelete
  4. eh kalau kat tempat eka kan,kita panggil ayam pening,

    hahahaha

    dah lama tingin tapi x makan2 pon lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  5. awalnye beli..time nak buke kang mesti sejuk ayam tu.

    ReplyDelete
  6. ikh sedak pulop tgk ayam pusing tu..huhu

    mokcik tu mesti duk konpius..tgk muka pembeli innocent semacam jah..hehe apa2pun kena bersangka baik nga org dok

    ReplyDelete
  7. wahhh ayam golekkkkkkkkkkk nak nak nakkkkk

    ReplyDelete
  8. patot pun pandang pelik. pukol 2 dah beli. huhu.

    ReplyDelete
  9. awalnyer ostad tu ngidam nak ayam golek?hehe..tp mmg kena beli awal lah H.J..sbb nnt habis tak merasa la pulak

    ReplyDelete
  10. sentiasalah bersangka baik wahai penjual di bazaar :P

    ReplyDelete
  11. haha..
    awl giler ko bli mknn..
    mne x nyer org tuh pkr bkn2 lalalala..

    post sekor kt umah ak hak3..

    ReplyDelete
  12. haha mane tak ragu2 si mkck tu. pukul berape dah beli lauk buka. haha

    ReplyDelete
  13. awal benar korang beli ayam haaa...mana makcik tu pelik..kih3=D

    mesti shpg ngan pak ostad.banyak shppg??

    ReplyDelete
  14. ayam golek wooo..sedap tuh!!.

    awal teh beli makene..

    ReplyDelete
  15. Beli ayam awal sangat.... kan dah kena pandang kerek dengan mak cik tu...hahaha

    ReplyDelete
  16. Sedapnya, da lama nak makan tapi tak kesampaian lagi..

    ReplyDelete
  17. wah~ dh lama x mkn ayam golek~

    ReplyDelete
  18. ayam tu orang panggil ayam pusing2 haha ayam goleklah , xpe pandangan mata orang kita tak mampu nak tutup .janji pandangan Allah pd kita dengan senyuman

    ReplyDelete
  19. haha mestilah die pelik korang beli awal sgt haha..

    ReplyDelete
  20. ayam golek!!!suka giler lebih2 lg kalau org yg jual tu pandai perap
    sedap worrrr **slurppp**

    ReplyDelete
  21. awal sangat tu korang g beli..tu yang mak cik tu pon pandang semacam je..haha~

    ReplyDelete
  22. haha walnye beli weh..tak panas la

    ReplyDelete
  23. haha...agk2 pela mkcik tu pikir..
    gi ngn ustaz jiji la tu

    ReplyDelete
  24. nak wat camne kalau org dah pk korg tak pose..dah terang2 beli ayam sebelum asar..mahu org curous lg syak wasangka

    ReplyDelete
  25. awl sngt beli nye pon..huuuu..nsib mkcik toh xreport..

    ReplyDelete
  26. ayam golek!!!!!!!!
    awalnya makcik tu jual eik, kak ayu niaga jam 3.30 petang...

    ReplyDelete
  27. hahahah kalau aku pon pandang pelik . ;p

    ReplyDelete
  28. ayam pusing-pusing tu,ayam golek la derr. :D

    ReplyDelete
  29. perghhhhh teliur. oke esok nk beli jugak ahh..!

    ReplyDelete
  30. hahahha..

    harine xterliur sebab berbuka dengan ayam bergolek2 jugak..ehhehe

    ReplyDelete
  31. aku setuju tue.. sentiasa la bersangka baik dengan org lain

    ReplyDelete
  32. eekekeke..
    lawok bebenor la..
    kalau jadi makcik tu pun mesti pandang pelik gak..hishhh..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia