wordles wednesday #3

34 comments

p/s : yang ni aku snap pakai kamera vga samsung cikai  je..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

34 comments:

  1. subhanallah cantik..ade rezeki teringin gk nk jejak cni insyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. wah ko da menjejakkan kaki ke sana erk???

    alhamdulilah

    ReplyDelete
  3. cantik....time ramai dan agak sesak juga kan?sbb kebetulan cuti sek .thn ni peknen akak tak dpt gi.nnt mac-april la br dpt zarah ke sana...doakan akak spt kembali ke sana semula ye H.J

    ReplyDelete
  4. Subhanallah.. cntiknye.. tdi bru terniat nk letak gambar mcm ni.. :D tpi snap kt google jer.... bla la dpt pergi ni

    ReplyDelete
  5. kalo ada rezeki..datang tempat ni dlu eh..haha

    kak LM..kalo sampai rojer la..haha

    ReplyDelete
  6. HJ....seronok ko kan dekat......ya Allah, cecepatlah dapat ke sana....

    ReplyDelete
  7. subhanallah indahnye ^____^

    ReplyDelete
  8. amin...cantik nyer....

    bereh demo ubi stelo 2 kilo

    ReplyDelete
  9. subhanallah..
    mmg cantik........

    pandai kamu edit gambar..

    ReplyDelete
  10. Subhanallah... Ya Allah izinkan aku kesana jua suatu hari nanti Ya Allah

    ReplyDelete
  11. cnteknyaaaaa :) untunglah dapat ke sana :)

    ReplyDelete
  12. subhanallah...best nye klu dpt p sne...

    ReplyDelete
  13. beshnyo HJ, bilo kawe nok sapa pulok sano, mulo g maso kecik tok pehey gapo... kawe pun macey nok jakkit jugok la denga ww nih

    ReplyDelete
  14. masyaAllah. cantiknyee. bile ade duit dan rezeki nuru pon nk g sini :)

    ReplyDelete
  15. wah study kat sne eh..
    senang la ye nak buat umrah & haji..

    ReplyDelete
  16. Subhanallah..

    Saya rindu......huhuhuhuu...

    Semoga ada kesempatan kali ke3 saya ke sana lagi...

    ReplyDelete
  17. bile la nak sampai sane..huhu..teringin sungguh~

    ReplyDelete
  18. tengok gambar pun dah seronok..camne la kalau dapat sampai sana

    ReplyDelete
  19. indahnya kalau dapat jejakkan kaki kat sana =)

    ReplyDelete
  20. janji ada kepuasan yang tersimpan melihatnya depan mata.

    ReplyDelete
  21. insyaAllah nanti suatu hari nak jejakkan kaki di sana

    ReplyDelete
  22. bila nak bawak mama dgn abh ni . sobsob

    ReplyDelete
  23. kalo sape2 sampai sana..kontek la aku yek..hehe

    ReplyDelete
  24. cikai cikai pn tetap cantek. :)

    ReplyDelete
  25. cantik jugek,,,, dah dapat pergi ek,ke duduk sana? alhamdulillah,


    From My Fingertip

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia