untung tok anjang

14 comments
hari ni pom hari sadis jugak. Pasal duit aku 300 terbang gitu je diambik oleh Tok Anjang. Tu la...sape suh tok anjang saman ko kan? Korang yang pernah kena saman mesti boleh rasa feeling aku yang tak seberapa feeling ni bagaimana rasanya membayar saman. 

Nampak sangat kita ni macam bodoh je. free-free tok anjang dapat 3rat. 3rat banyak tu..lain la kalo tiap2 bulan dapat earning nuffnang 1K kan?haha..rasa  rugi sangat, kalo duit tu bagi kat anak-anak yatim, dapat juga melabur saham akhirat kan. takpom  buata modal menabung dalam masjid.

Tu la, permainan 'kalo' ni tak habis. dah kena tu kenala.terima kenyataan dan hakikat. nasib ko la. merempit tak pakai topi keledar sangat.

p/s : malam ni cari char kuew teow yang tergendala..haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

14 comments:

  1. 300 tak pakai topi keledar?fuh !

    ReplyDelete
  2. makcik pun dapat surat saman ekor hari ni..malas makcik nak gi check..ntah apa2 je...kena saman time tu makcik MC..MC mesti makcik duk umh kan..sengal...

    ReplyDelete
  3. siey nyo keno samey, ado rezeki kok lain la tow

    ReplyDelete
  4. muahahaha pade muko keno same..
    sapo suroh tok paka ttopi keledar..

    msti bangga hari ni kan??

    ReplyDelete
  5. rasa nk kne saman lg x..mlm ni jgn pki topi kaledar ok hehe

    ReplyDelete
  6. betul ke tak pakai helmet??

    ReplyDelete
  7. sbb tu kena hati2. walaupun tea xpenah rasa, tp tumpang rasa utk family tea. hoho.

    ReplyDelete
  8. mmg mmbazir bg 3rat kt tok polisi tuh.. hish..

    ReplyDelete
  9. Senasib la kita.. kena saman gak..
    Tapi DBKL punyer.. haha..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ok . pernah rasa . mmg tension la kalau kena saman . grr .-_=

    ReplyDelete
  11. hahaha standard memang 300ratus la kalau saman polis nie..

    ReplyDelete
  12. kalo la beruk masuk u. hahaha

    ReplyDelete
  13. sape ada duit lebih meh la sedekah kat aku ni..hehe..

    ReplyDelete
  14. pengajaran ni..lain kali tak pakai helmet taruk kat bawah je, nampak polis pakai haha..nampak sgt tak pentingkan keselamatan kan :P

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia