dia dah senyum

24 comments
rasanya dah nak malam dah ni..dan rasa2nya mata pom dah mengantuk da ni..dan, rasa2nya member aku yang naik jerawat ni dah ada perubahan dah skit dalam hidup dia.

malam ni aku tengok dia tersenyum lebar je. memanjang je dia senyum..entahlah mengapa..nak kata ada awek tu..tak mungkin.mustahil sangat tu..

tapi, malam ni member aku ajak aku kuar kbmall cari nset. sampai je kbmall terus je dia p angkat nset htc desire hd. ni yang menjadi penyebab dia senyum ni. dia tak hirau da akak yang jual nset tu tengok jerwat batu kat dahi dia tu..haha..macam ni la baru gentel..aku pom hepi..muka tak de lg monyok semacam.

rupanya...dalam senyap member aku ni..memang penuh dengan isi.. pegi tu pakai slipar jepung je..tapi, dalam poket ada dekat 2k.. apa macam..orang tak tengok penampilan la..orang tengok isi kat dalam tu..haha

p/s : letih sangat..selamat malam..sweet night..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

24 comments:

  1. pergh.... hebak laa, ada 2k tuh!!! (^__^)V

    ReplyDelete
  2. waaa...cool!!
    tersenyum sampai bila la 2 agaknya
    hehe

    ReplyDelete
  3. perghh...berselpar jepun jgn disangka tiada $$$$.. teeheee

    ReplyDelete
  4. oOOo yg naik bisul kt muka tu JIJI Yu laaa hehehehehehe

    kantoi

    ReplyDelete
  5. rugi la 2k klu beli selipar mahal2, bek beli enset.. haha

    ReplyDelete
  6. dun judge a book by its cover..heheh

    ReplyDelete
  7. gilos..2k tu adoii
    jangan pandang sebelah mate haha

    ReplyDelete
  8. kan! don't judge a book by its cover yow!

    singgah and rok the vote !
    http://izzadbaharuddin.blogspot.com/2011/07/rock-vote.html

    ReplyDelete
  9. haaa...org pon tak sangka kan...lain kali jgn pandang org lain sblh mata...2k tu dlm poket..haha~(^^,)

    ReplyDelete
  10. laa..camtu pulak?haha..suh dia belanja la 1..nak jugak!

    ReplyDelete
  11. http://thegirlwhothinktoomuch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Banyak gak duit tue, sempat gak kira yee

    ReplyDelete
  13. perghhh jiji rupe nye muahaha..sengal je :p

    ReplyDelete
  14. hahaha..ostad jiji dah angkut HTC tu..

    xoyak pun g KBmall..
    klu dop bleh join..hahaha.. motip??

    ReplyDelete
  15. tapi .. tapi, isi kat dalam tu x nampak. yg nampak, slipar jepung tu ... :)

    ReplyDelete
  16. la ni rupa x penting

    poket mesti kena penuh

    hehe

    ReplyDelete
  17. dia beli mlm td ye?percayalah HTC sgt best!!!!

    ReplyDelete
  18. cite pasal jiji la nie... hihihihi

    ReplyDelete
  19. wahh HTC desire tuh. >.<

    ReplyDelete
  20. tea berkeinginan nk tuka fon je tp belom smp waktu. syg duit. >.<

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia