makan

16 comments
Korang tahu tak yang hidup kita ni tempoh dia pendek je berbanding dengan manusia-manusia zaman dahulu. So, kalo yang pandai menghargai umor dia tu,, apa kata korang manfaatkan hidup ni dengan makan je..

so, aku otw nak p pesta makanan antarabangsa. antara aktiviti tok manfaatkan umor yang tak berapa nak lama ni. So,sesape yang dok kat kelantan tu..jom la..kita kasi pecah pesta makanan antarabangsa..

p/s:merempit dengan artis dari pasir mas ni..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 comments:

  1. ada apa yang bESt beli la buat buah tangan ... utk kak Es hahaha

    ReplyDelete
  2. HJ..ko g pest makanan antarabangsa tuh katner??

    ReplyDelete
  3. pesta makanan antarabangsa tu..macm2 ada..haha..jgn lupa pos sini.hehe

    ReplyDelete
  4. mkn pree ke pe ?


    pehhh besttt gila

    ReplyDelete
  5. erkkk.... bismillah...

    nikmati apa yg dah diberikan.. rezeki tue... hihihi

    ReplyDelete
  6. amboi...merempit dgn artis mn pulak nih~

    ReplyDelete
  7. eh pesta makan kat kelate?kat ne bro?

    ReplyDelete
  8. err. dah penat laa nk menggemukkan badan. hahaha.

    ReplyDelete
  9. waaaaa...xleh pi psta mkn.kena diet2..hahahaha

    ReplyDelete
  10. haha..isi perut ni je..

    semua tak kenal eh artis pasir mas?haha

    ReplyDelete
  11. wahhh.. sonok tu. nadh pencinta makanan.. hehe

    ReplyDelete
  12. ni hidup untuk makan ke makan untuk hidup ? hahaha

    ReplyDelete
  13. macam best je pesta mknan? mnkanan free ke??

    nak g gak lah kalau ada mknan free..ngeeee~ :D

    http://aida4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. okey.. ingat nk g cheng ho tu..
    tp xtau g ble.. hehee

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia