lelaki sering tertipu

25 comments
AMARAN : UNTUK LELAKI SAHAJA

sering saja aku tengok ramai yang tertipu skang ni termasukla dengan member aku.. tertipu antara yang maya dengan yang sebenar..

korang rajin kena tak? member aku ni dia macam mencari awek-awek cun la dalam fb..bila tengok gambar awek yang nampak cun je...terus dia mengayat..tambah tambah awek tu tengah posing menggoda, macam bloger bloger lain katakan.tak nak aku tambah.. member aku ni, dia tak mengayat sangat..sekadar ajak kuar makan je..

sekali tu dia kuar la..dia yang tinggal aku plak sorang sorang.. balik tu..aku ingat ada gak buah tangan utk aku..seketul ayam kfc yg tak hbs ke..tp, dia balik nga muka masam mencuka cuka.."apesal ni Malik?"aku tanya dia. "entahla King...indah khayalan dari realiti".

haha..nampak tu..jejaka gersang kat luar sana seringkali tertipu dengan angle dan posing awek awek dalam gambar. aku tak perasan sangat. tp, bila belek fb..rasa cam betul gak. nak kena belaja angle nga diorang ni..

p/s : ni khusus untuk lelaki gersang je
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

25 comments:

  1. siapa suruh pecaya pada angle tu. haha




    tu yg tak beshnya jadi potogenic ni. haha :p

    ReplyDelete
  2. haha aku sokong gak tu..kan??
    tak boleh blah khusus untuk lelaki gersang sajo??
    klu lelaki tu lelaki gak...hahaha

    ReplyDelete
  3. mudah sgt percaya apa yg dia nmpk.. hahaha...

    ReplyDelete
  4. aduhh percaya pd angle?tau tak ramai wanita guna gmbr org lain jdkan profile pic..hik3.lg teruk.kalau korang kenal artis korea tu takpe la..cam akak ni siap puji cunnyer apa lah itu ini.rupanya gmbr pinjam.hambek!!

    ReplyDelete
  5. kiranya expectation lelaki ni nak pompuan cantek2 jelah..y tak cantek tuh cmne pulak? ......

    ReplyDelete
  6. nampak sangat org lelaki ni nak usha yang cun melecun aje, kan kan?? ;)

    ReplyDelete
  7. perghhh nak yg cun2 je..padan muke tertipu hahaha

    ReplyDelete
  8. tu la. dh gataii sgt ..kut


    huu

    ReplyDelete
  9. hahahha..kan dah kena tipu..tu la..sume berbalik kepada niat kita jugak..huhu

    ReplyDelete
  10. lain kali pilih yg sedap je mata memandang.. hahhaha

    peace

    ReplyDelete
  11. haha tak kira lah. dh baca jgk. ;p

    ReplyDelete
  12. tak payah la seksi meksi posing sana sini. jgn percaya pd gambar. dusta belaka, penuh tipudaya. kehkeh.

    ReplyDelete
  13. posing menggoda terus nk cair. yg pompuan ni nak promotekan diri terlebih sgt. >.<

    ReplyDelete
  14. hahaha..tu la gatai agi..cari yang real agi bagus..

    ReplyDelete
  15. drp bknalan ngn org dr fb y ntah sape2 ntah.. bek ngorat org y da knal..
    at least da tau hti budi.. kui3..

    ReplyDelete
  16. sbb tu fb ni tak boley nk caya.. haha.. wat kena tipu je nanti.. ngee.. :p

    ReplyDelete
  17. ha3,ayat die tu menarik.indah hayalan dr mimpi.itula,aim awek yg osem2 je.haih!

    ReplyDelete
  18. jjamil tak pernah tertipu ke? :P

    ReplyDelete
  19. =.=''

    huhu tak yah cari awek di alam maya..
    cari depan2 je.senang~

    =)

    ReplyDelete
  20. gambar kat FB bukan boleh percaya sgt..kdg2 bukan gambar betul pon..heee~

    ReplyDelete
  21. tu la.. len kali jangan nak percaya sume ni..
    papepun, still kena hati2..

    ucap takziah untuk member..
    sian dia.. tertipu yer..lalala~

    ReplyDelete
  22. hahaha jgn mudah tertipu dgn alam maya ni...

    ReplyDelete
  23. nasib baik aku basah beb...subur jer tanah lapang aku.haha

    ReplyDelete
  24. heheeeee.... tak nak komen apa apa..pandailah nilai sendiri bila dah jumpa...

    sampaikan salam dkna kat malik yea :)

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia