lelaki itu

19 comments
dah 2 hari lappy kesayangan aku kena tinggal. 2 hari pom dah berdebu.. jadi, tak sempat nak berenang p jenguk blog blogger sekalian..

entri ni rasanya utk lelaki jek. awal2 lagi aku dah bagitau kot2 ada pihak pompuan yang baca. pompuan ni mudah terguris.. lelaki macam sudah biasakan tengok benda-benda yang lawa. kalo nak p usha awek tu.. mesti dia p tengok  yang comel-comelkan? yang putih, yang gebu..yang pinky..wow

kalo cikaro yang tak de rupa..sah2 memang dia tak tengok pom...apa pasal eh? tapi, ada gak lelaki yang memalukan kaum lelaki. pompuan yang tak de rupa pom..dia p usha gak..janji pakai sexy.. pakai seluar yang ketat..yang leging ke..time berjalan tu tengok kat bahagian bawah je..biar la awek tu taraf unisex..

so, aku nak pesan kat lelaki..tak yah la dok usha awek-awek tu sebab kalo korang tak usha pom..memang ada awek yang dok usha korang..jadi..berjalan macam biasa je..

p/s : aku tak penah usha awek pom.. hehe
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 comments:

  1. ahaks!

    tak kira..nak baca jugak entry nie walau tuk lelaki saje..he3

    yeke tak pernah usha aweks nie?

    ReplyDelete
  2. yela sangat kan tak pernah usha awek.
    tak caye den. :p

    ReplyDelete
  3. hahahaha..
    memg btl pun H.J ckp mcm tu, ada je..kdg2, gurl pun ada gak mcm tu tp dorg guna taktik lain.. mcm2 skng ni.. kdg2 dang pun malu bila tgk gelagat2 mcm tu..

    p/s: tang tak pernah usha awek tu, lawak gila..laki ckp je, tp depan mata, tgk gak..hhahahha


    peace

    ReplyDelete
  4. share entry ni tuk tatapan kaum lelaki..heheeeeee

    ReplyDelete
  5. haha, betul bro kan pompuan lagi banyak sekarang....

    ReplyDelete
  6. hahahaha:)
    saya baca je....
    sokong semua pendapat diatas...

    ReplyDelete
  7. yeke tak pernah usha awek ni?bhahahhaa

    ReplyDelete
  8. ye ke..

    ke usha sekali pandang sahaja..

    pas tu xtengok awek tu..

    hhaaaa..jangan pandang lebih2..jeng2..

    ReplyDelete
  9. kehkehkeh. tea xpenah usha lelaki. :P

    ReplyDelete
  10. sgt benci bila kena usha. dan sgt benci tgk pompuan gedik. kehkeh. ade kaitan tak? xDD

    ReplyDelete
  11. ayat last tu cam xbtol je..hehehe

    ReplyDelete
  12. leh caye ke ni xpnh usha awek muehehe :p

    ReplyDelete
  13. xpenah usha awek?? suci je bunyi..haha

    ReplyDelete
  14. ahaks..
    kena berenang la ke pulau cik pulau tu.. jenguk2 pe yg ada.. lalala~

    tak pernah usha awek.??
    *thinking*

    ReplyDelete
  15. Tak suka laki jenis yg macam tu.
    Yeke tak pernah usha awek? :p

    ReplyDelete
  16. Cuba menanam unsur kehenseman di situ..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia