khamis yang spontan

24 comments
"dengar apa yang disampaikan,
jangan melihat siapa yang menyampaikan..."
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

24 comments:

  1. suke entry spontan habis ni hehe :p

    ReplyDelete
  2. HJ: tapi kan..kena tahu jugak bckground org tuh..nak menuntut ilmu biar berguru..berguru pada yang adanya... betul tak? kang main dengar dair yg bukan bidangnya..bahaye tuh...

    ReplyDelete
  3. tak paham sangnat...tapi betul la kut...lalala....

    salam kenal...hehehe

    ReplyDelete
  4. kn ttp mata la mcm tu...xkasi nmpk..hehe

    ReplyDelete
  5. betol !!

    ilmu dalam otak,bukan ada d kulit...

    err boleh pakai ke ayat ni. kbai

    ReplyDelete
  6. fuh nusuk ko jiwo...betu tu...

    ReplyDelete
  7. Ye spontan.. Boleh je dengar semua tapi kena pandai ambil yg jernih..
    Thanks anyway..
    For you
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/07/dia-ucap-happy-birthday-hj.html

    ReplyDelete
  8. btol..

    tp kdang2 ade gak org tgk rupa dlu baru nk dengar.. klu cantik ensem ramai la yg nk dengar.. :p

    ReplyDelete
  9. betul betul..kalo yg disampaikan toh baik tok kite..tak kire la sape yg menyampaikn pon kite kene terime..

    ReplyDelete
  10. macam nasihat saidina Ali ni kan?

    ReplyDelete
  11. masalahnya orang kita selalu melihat orang yang menyampaikan..

    ReplyDelete
  12. jika lihat yg di smpai tkt x terlna tido je

    kehkeh

    ReplyDelete
  13. sebab tuh aku lebih suka dengar radio..

    ReplyDelete
  14. yup, benar. :)
    xkisah la sape yg menyampaikan. haruslah kita dgr. :)

    ReplyDelete
  15. ambiklah kata2 yang bermanfaat sekalipun orang yang mengatakan itu adalah orang yang hina...

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia