K,Fahmi a,k,a Apek tak Salah

40 comments
skang ni yang panas kat blog adalah isu apek kan? bagi aku, jika betul apek meninggi suara dengan orang tua,, tu memang salah la..tp, kena tanya apek betul ke tak dia buat macam tu?.. takpom memang salah keadaan kot2 dia cakap guna mic, mesti suara kuat kan?

jika betul la apek makin tak sedar diri dan curang dengan tunang dia. aku rasa memang tak patut la apek buat macam tu. dah kecoh satu mesia yang dia dah bertunang dengan jejari runcing. malu beb bila dah heboh macam tu..heboh plak yang dia penyebab tali pertunangan berantakan. tu la..nabi dah suruh, rahsiakan pertunangan.. hebohkan perkahwinan.

tu kalo salah apek la. aku rasa kita tak patut letak salah ni kat apek je sebab kita tak tahu lagi penjelasan apek macam mana. nak adil kena la dengar dari kedua dua belah pihak kan. setakat aku tengok, cuma ada komen fb dari tunang apek je. tak syok la tengok dengan sebelah mata je.. nak tengok dua dua belah kan.

gambar skandal apek tu aku tengok tak de la mesra sangat, setakat dok borak borak je.. jadi, kesian jugak aku tengok apek jadi cemuhan tanpa mengetahui berita sebenar dari apek. aku disini macam nak sokong apek ka.. takpe.. kejap lagi aku coll apek..haha..

p/s : aku tak rasa apek salah. aku rasa dua-dua mesti ada salah sampai jadi macam tu
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

40 comments:

  1. tnggu apek komen psl khabar angin ni je la.. (^___^)

    ReplyDelete
  2. btl tu.. semua duk tuding jari kt sorang je.. xtau citer sebenar mcm mn...

    ReplyDelete
  3. dan slah elia sbb buat status mcm tu dlm fb dan menampakkan sgt mcm salah apex.hmm ntah lah.doakan je yg terbaek.

    hello H>J takkan dye nk ckp ngn mak metua pakai mic.hehehe

    ReplyDelete
  4. cepat HJ call apek skg,Ika pun nak tau sape salah ni,opsss :p

    ReplyDelete
  5. yups...aku sokong...mana adil kalau nak salah kan sebelah pihak..kena tanya kedua-duanya..mentaliti orang malaysia ni bila org salah terus disalahkan...kan elok sisat punca sebenar apa yang terjadi...

    ReplyDelete
  6. hurm..tapi kalau tgk match malaysia skg kalau apek yang jaga gol..dia mcm da tak konfiden sangat la..nampak macam dah terlbih bangga diri..xtau la..huhuhu

    ReplyDelete
  7. btul2,,papepun kene bincg elok2,,,jgn terpengaruh dgn gambr2 yg mungkin membr pompuan tu yg saje2 snap,,,Elia pun tkleh cepat melatah dan komen kt FB,,siasat dulu kan,,,

    ReplyDelete
  8. betul tu Hj..sokong gak.baru dgr cite sebelah pihak je kan.lg 1, CR rasa elia wat status mcm tu kt FB agak kurenggg sesuai la.sebab dorang kan di kenali.dari org tatau yg buruk,haa..hambekk smua dah tau siap wat spekulasi sendiri lagi.kan keadaan bertambah keruh.aduhaiii

    ReplyDelete
  9. inilah mslahnya..wat pertunangan nak kecoh satu msia..blom kawen lagi,dugaan dtg bertimpa-timpa.Mana satu pihak salah pun xtaw,boleh mengaibkan..ambiklah pengajaran..buat bertunang pasni buat sederhana je..boleh jadi bercinta dgn org lain.tunang dgn org lain,kawen dgn org lain.bertunang kan hnya utk psgn lebih kenal mgenali hati budi msing2,ceh..emosi pulak aku nie..hahaha!

    ReplyDelete
  10. baru je nak buat entry pasal ni haha . elia tu tak patut laah buat status macam tu kat fb . nak marah pon at least jaga laah aib tunang . jaga perasaan family sebelah sana . ni belum kawen dah mcam ni , nanti kawen cerita masalah rumah tangga pon nti dicerita jugak dkt orang . kalo boleh , hal macam ni settle laah dgn cara privacy . perempuan perempuan . eh saya pon perempuan jugak ehehhe

    ReplyDelete
  11. cepat kol..cepat....kite dengar penjelasan kedua belah pihak

    pepon...naik status kat fb pasal masalh dlm kain ni tak elok..baik2 masalah tu ciput..terus jd besar cam gajah..lagi2 ada org tokok tambah

    ReplyDelete
  12. patutnye elia tak patut la citer sampai kat fb kan.....ape daaaa...

    ReplyDelete
  13. dorang kena fikir kenapa jd camni bkn cari slh org..mesti ada sebabnya, supo demo royatlah, mmg x perlu heboh bertunang ni..tp style org skang, bercinta pun heboh..dan yg pastinya dorang sebarkan berita yg x pasti yg boleh membawa kpd fitnah..kemudian sume nak jd hakim dunia..

    ReplyDelete
  14. em tapi bagi aku kan,2 2 kot kene tenung bende alah ni..
    tu lah heboh sangat buat tunang besar2..
    tapi ye jugak..kite yg x tau ape2 ni x payah la nak terukkan lagi keadaan kan.. nnt ade lah tu penjelasan..tunggu je :)

    ReplyDelete
  15. cpt kol apek tnye .. n soh die main betul2 mlm ni.. kirim salam sayang kat die.. haha..

    ReplyDelete
  16. semua yg berlaku pasti ada sebab yang tersendiri.. so, kena tgk balik mana yg tak btl...

    peace

    ReplyDelete
  17. wuuu,isu ni makin hot nampaknye.agaga~

    ReplyDelete
  18. rasanya baik kita tunggu apa komen diorg... apapun, semoga dia tabah... skang ni mmg tgh pressure laa..

    ReplyDelete
  19. baru terjumpa apek dan tunangnya masa cuti bulan 6 hari tu...cantik jugak pompuan tu...

    ReplyDelete
  20. selagi bukan dari mulut apek tak usah dengarlah kan berita ngarut.

    ReplyDelete
  21. apek po artis doh2. haha.

    aku poso cni rayo cni ajatnyo me tahun ni. hehe

    ReplyDelete
  22. kol apek tanya citer dia plak...hheee... kita org luar jgn cepat melatah. full story dia dua org je yg tau...

    ReplyDelete
  23. tp kn..pompuan tuh seksi giler aw.. hihhi..=='

    ReplyDelete
  24. ish2...apek ohh apek...hehe

    xtau la nak kata apa..ngeh3...

    ReplyDelete
  25. err . xnk masuk cmpur :D

    suka apek main bola. the best keeper ever

    ReplyDelete
  26. tu la kesian kt apek sb org suma nk slahkan dia..sptutnya kita dgr dulu pnjelasan dia..btul2 tu,hani setuju..

    ReplyDelete
  27. betol. kena dengar2 dua2 pihak..
    tapi yg penting.. apek awesome malam td..
    hahaha..^^,

    ReplyDelete
  28. entah2 mmg dua2 pihak ada salah masing2. ;)



    cepatlah kol weh.

    ReplyDelete
  29. Confirm aa dua2 ade salah --'

    Eh, yeke tak boleh heboh pertunangan?

    *eceh, gaya tnye mcm nk tunang XD*

    Hahaha

    ReplyDelete
  30. hurm..salah sape erk..salah dua dua kot..weeee..sebab show off sangat kot..bile jadi cm nie..masing masing nak tunding jari..

    ReplyDelete
  31. oh.. tunang kene rahsiekn ek? baru kite tau.. ngee.. xbape minat nk ambik tau pasal hal si apek tu.. :)

    ReplyDelete
  32. oh putus ke?
    tatau pulak akoo..

    emm btol2..
    tunang xpayah nak heboh sgt kan,,
    tp sbb die public figure kot.
    tu yg org ramai bleh tau..

    ReplyDelete
  33. kite semua patut doakan yg terbaik wat mereka..jangan la hanya cari slah siapa..

    ReplyDelete
  34. jejari runcing terlalu open. sume nye post kat fb. rasa nya tak perlu kot. nape perlu nak uar2kan masalah dalaman diorang, nak bia satu dunia tau? itu memang tak kena.

    stuju dgn incik ubii, patut nye dgr dulu dua2 pihak kan kan kan. ntah apek jadi magsa keadaan. ciaann apek (-.-)

    ReplyDelete
  35. apek tak salah, dan semua tu rumours jek.

    dah tengok penjelasan apek. XD

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia